Abiniz ya da ablanız var mı yoksa olsun istermiydiniz?

Tek olmak çok sıkıcı açıkcası ben ablam ya da abim olsun isterdim...

Abiniz ya da ablanız var mı yoksa olsun istermiydiniz?
Cevapla