Ben bu adamı beğeniyorum ama ses tonu ayrı bir çekicilik katıyor gözüme dünyanın en yakışıklı adamı gibi geliyor 


Böyle bişi varmış bunu yeni öğrendim. Ve sürekli bu olayı duyuyorum. Ya kullandığım kelimelerin düzgün olmasıyla alakalı ya da gerçekten ses tonum güzel 😂😂
Gerçekten mi merak ettim kayıt atabilir misin
Buradan atamıyorum. Takip yolla bi çözüm yolu bulmaya çalışırız 🤞🏼
Cevap
4Cevap
Ses tonu katıyodur bence. Diksiyona filan çok önem veren oluyo. Bence haklılarda.
ses tonumun iyi oldugunu söylüyolar ama yaşlıyım biraz.
Evet kesinlikle
Ses tonu önemli tabi
Diksiyon da çok etkili sanırım örneğin Mennan şahin diye bir adam var TRT nin spikeri o kadar tipi yoksa da aşırı çekici oluyor
Doğrudur
bence artar
Ses tonum boh gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?