Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper Soru🔥

Plana göre değişir.
Değişir derken, birisi bunu duyduğunda olumlu veya olumsuz etki olabilir manasında değil. Anlatılacak plan var, anlatılmayacak plan var, o bakımdan. :-D
Gerekirse anlatırım ama gereksiz buluyorum sorarlarsa söylerim yoksa gerçekleşmesi kesin olmayan bir şeyi söylemek çok da güzel değil.
Cevap
2Cevap
Genel olarak anlatmam cunku kafaya koyduysam karsi taraftaki kisinin goruslerinin pek bi onemi olmaz benim icin. Bir de onlarin tok oyle yap yok boyle yapiyla ugrasamam yani
Bazı dönemlerde fikir alışverişinde bulunmak için evet
Hayir tabi ki. Büyüsü bozulmasın...
Artık anlatmamayı tercih ediyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?