Markette çalışan adamdan inanılmaz kötü bir enerji alıyorum. Daha önce anneme "naber" tarzı yaklaştı ama son gidişlerimizde sadece "hoş geldin, buyur" gibi yaklaşıyor.
Bu durumu abartıyor gibi duruyorum fakat adam cidden çok sırnaşık bir tip. Böyle tipleri çok iyi bilirim.
Sezgilerim inanılmaz güçlüdür, karşımdaki insanın duygusunu, gözlerini kaçırışını, her şeyini çok iyi analiz ederim.
Annem de adamı sevmiyor aslında ama annem hep olayları sindiren biri, ama bazen de patlayan biridir. Yani duruma göre patlar öfkesini gösterir, duruma göre susar tamamen pasif bir kadın değil. Babam narsist biri olmasına rağmen onunla ayrı evde yaşayabilecek kadar da onurlu bir kadın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kanka mümkünse alışveriş yapmayın ordan.
Annem oradan alalım diyor. Ben de istemiyorum ama annem için gidiyorum
Ozmn adama hep ters yap tavrını görsün. civiklasmasin
En azından senin yanında
Kavgadan tırsıyorum biraz, yani bana bıçak saplar falan diye tırsıyorum, sonuçta tanımadığım biri ve bir risk teşkil ediyor bu durum
Ters dediğim bakışlarınla ve konuşmalarınla bu sayede adam senin durumdan rahatsız olduğunu anlayacaktir. sert ve ters birine kimse bulaşmak istemez
Adam zaten rahatsız olduğumu anlıyor. Adam yanımızdan geçti bir kere selam vermedik annemle o da selam vermedi. Yani adam hissediyor ama "hoş geldin" demeye devam ediyor. Anneme sarkıntılık edemez. Annemle arasında bir şey olamaz. Adam sadece kendini kabul ettirmeye çalışan ezik tipler vardir ya öyle kendince sirin gözükmeye çalışan biri.
Anneme ayrıca bir şey söylemiyor yani aylardır durum bu. Sadece hoş geldin meyveler taze sohbeto oluyor
Yapısal olarak öyle biri ise uzerine gitmene gerek yok.
Haksızlık etmiş olursun. sonucta adam esnaf para kazanmaya çalışıyor.
Esnaf ama orada sadece market reyonuna bakan biri. Yani işin sahibi değil
Bence bı sorun yok kafanda kurmuşsun sadece
Evet ben takıntılı biriyim. Bir de acaba erkeklik göstermem gereken bir durum mu acaba diye düşündüğüm için kendi icimde bunun ezikligini hissettiğim için kaygıya giriyorum
Yok kanka ya takilma öyle şeylere.
Güler yüzlü esnafta kalmadı zaten
Ayrıca öyle bı durumda yok yani adam anladığım. kadariyla yapısı gereği öyle yapiyor
Anladım peki teşekkür ederim, farklı bir bakış açısı oldu, iyi geldi konuşmak ferahladim 🙏🏻
👍👍
Annende yüz vermesin
hoş geldin dediğinde hoşbulduk diyor. En son gittiğimizde kiraz var çok güzel al dedi adam. Annem de alalım mı dedi bana, ben de istiyorsan al dedim. Ama yarın adamla gidip konuşmak istiyorum
Kaç yaşında annen
Annem 70 adam 50 civarı
Giyiniş nasıl
Annem kapalı şişman bir kadın, dışardan bakilinca dikkat çeken bir kadın değil. Adam sulanmiyor, hoş geldin diyor, nadiren "naber" diyor işine bakıyor sonra. Ama acaba benim uyarmam mi lazım gibi düşünüyorum. Yani adamı gözüm tutmadı pek, anlıyorum yani az çok karşımdakini
En son gidişimizde de "kirazlar güzel vereyim" dedi annem de alalım mı dedi "istiyorsan al" dedim verdi gittik
Annen gitmesin o markete
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!