Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bence hayal edip ulaştığın noktada hayal kırıklığı yaşamak zor olabilir. çünkü insan başaramadığı zaman daha çok hayal kırıklığı yaşıyor maalesef. benim içimde ukte kalması çok kötü olurdu ben istediğim bir şeyi başaramadığım zaman hayatımda her zaman pişmanlık ya da acı hissini yaşıyorum
Bir şeye ulaşamamak daha kötü bence, açık ara kazanır.
Hayal kırıklığı durumu bence insana pek koymaz, heveslendiğin kadar olmadığını falan anlarsın edersin ama ulaşamayınca, aklında kaldıkça kafanda büyür, olsaydı etseydi demek her türlü daha kötü bence.