Selamün aleyküm.
Hayatına dahil olan kişiler sana ne kattı ya da senden ne aldı?

Kazanan mısın, kaybeden mi? § (birileri çaldıysa bizde bırakmayız)
Selamün aleyküm.
Hayatına dahil olan kişiler sana ne kattı ya da senden ne aldı?

Kazanan mısın, kaybeden mi? § (birileri çaldıysa bizde bırakmayız)
Aleyküm selam
Genel olarak bakmam gerekirse kazanan kişiyim sanırım. Evet benden bir şeyler götürenler elbet oldu ama sonra dönüp baktığımda hepsi tecrübe olarak geri dönmüş bana... Günlük hayatta bir çok insanla iletişim kuruyorum. Okul ortamı olsun , yurt, hastane , toplu taşıma... Çok kısa dahi olsa sohbet ettiğim bir çok insan oluyor. Yaşadıkları olaylar, olaylara karşı bakış açıları, düşünceleri, inanışları... Hepsini inceleyip kendimce yorumluyorum ve bu bana bir çok şey katıyor bence. Olaylara farklı pencereden bakmamı sağlıyor en basitinden. Kısaca hayatıma iki dakikalığına bile olsa dahil olan insanlardan sürekli bir şeyler alma çabasındayım eee tabi kendimden bir şeyler katmaya da çalışıyorum karşımdakine.
Eic'lik 🤌
Teşekkürler 💟
İyilerin kıymetli olduğunu ama onların da hiç olmadığını 😄☺️İyi olan, iyi niyetli olan benmişim meğer
Bugün ki beni yarattılar. Daha güçlüyüm, çelik gibiyim artık karşılarında. Canım acımıyor, umursamıyorum insanları
Cevap
2Cevap
Çok şey, onu bana verdiği için önce Allah'a sonra da ona minnettarım🤍
Maaşallah rabbim mutluluğunuzu arttırsın
Amin teşekkür ederim 🤍
Katmadı ama ben kendime onların yaşattıklarından ders çıkararak bir şeyler kattım, kendime borçluyum bunu
Aleyküm selam
Daha o kilidi açan olmadı oldu zannettiğimiz nasip değilmiş
Benden aldıkları şeyler oldu diyebilirim. Mesele senelerim
Aga bee
Tecrübe
Çok şey kattı, haklarımı öğretti
Kaybettik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar