Üzülünce ya da yalnız hissedince kime gidiyorsunuz?

Aslında insan düşmemek için en çok kendini sevebilmeli. en çok da kendine güvenenebilmeli.. sevdiğimiz insanları için o kadar çok basitleşiyoruz ki kendimizi, benliğimizi kaybediyoruz. Halbuki en güzel yaşlarımız en güzel çağlarınız belki uçsuz bucaksız bir denizin en güzel dalgasıyız. Kıyıya vurmadan da dalga olduğumuzu anlamamız gerekirdi aslında. Sevilmeyi beklemeden sadece sevmek için sevmek en çok da bizden götürdü ne var ne yoksa. kimse çiçekli bahçeler, Güneşli günler vaad etmedi oysa.. hep kandık bir yalana, hep kandırdık kendimizi değmeyecek insanlara...

Üzülünce ya da yalnız hissedince kime gidiyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Üzülünce ya da yalnız hissedince kime gidiyorsunuz?
Cevapla