Zeka testim 82 çıktı maymunlarınki 83 müş ne yapmalıyım kafama sıkmalımıyım insanlığın yüz karasıyım gibi hissediyorum?

Çevremde çok sessizsin neden hiç konuşmuyorsun konuşunca da ne kadar boş konuşuyorsun saçma sapan şeyler söylüyorsun diyerek yanından kovuyorlar ya da duymamazlıktan geliyorlar çoğu zamanda beni siklemiyorlar bende o yüzden uzak durmaya çalışıyorum zaten aklıma bişey gelmiyor geldimide boş şeyler oluyor deyip yanlarına gitmiyorum arada tanıdıklar geçiyor selam bile vermiyorlar önceden çok takıyordum ama 4 senedir lustralın sayesinde umursamaz oldum ama halen beynim patlayacak gibi oluyorum sinirden titriyorum bazen ölümden korkmasam şimdiye 50 kere öbür dünyadaydım 6 kere intiharı saymazsak kendimi geliştirmek için kitap okuyorum radyo sohbetleri dinliyorum Twitter yazılarını okuyorum notlar alıyorum yabancı sitcom diziler izleyip replikleri not alıyorum ama zeka düşüklüğün den dolayı olacak hiçbir şey değişmiyor yine aynı mal robot şu an bir belediyenin otoparkın da çalışıyorum oradaki adam beşeri ilişkilerin eksi beş para etmez insanlarla konuşmasını bilmiyon neyseki belediyede daire başkanı amcam var da çıkarmıyorlar 2 senedir çalışıyorum ama müşteriler hep şikayetçi bu malı çok aradınız mı direk gibi duruyor başka adammı yok değiştirin şunu deyip müşterilerin yarısından çoğu bıraktı gelmiyorlar otoparka sonum ne olur bir fikri olan zeki arkadaşlar var mı bana aklını bağışlayacak kimse yokmu ben aslında şu teknolojinin yenilikler getirip beni de değiştirir mi bekliyorum mucize bişeyler ama imkansız gibi görünse de belkiyle yaşıyorum

Zeka testim 82 çıktı maymunlarınki 83 müş ne yapmalıyım kafama sıkmalımıyım insanlığın yüz karasıyım gibi hissediyorum?
Cevapla