Hiçbir şeyi kaçırmamalıyım, her şeyden haberim olmalı

Hiçbir şeyi kaçırmamalıyım, her şeyden haberim olmalı

Sen söyleyince grup aklıma geldi. Şimdi hiçbir mesajlarını okumayıp görüldü atıp çıkıcam. Zaten önemli şeyleri diğer gruba atarlar. Bu geyik yapılan grup.
Cevap
7Cevap
Hayır çünkü tek bulunduğum grup discord orada da sabah girip tekrar akşam baktığım zaman +200 mesaj oluyor :D
Telegrama bir giriyorum 300 mesaj, 1000 mesaj.
Aşağı inme tuşuna basınca hepsi sıfırlanıyor. Okumaktan ziyadesiyle daha kolay
Yoo okumuyorum onlarin bos sohbetleri ilgimi cekmiyo
Hayır özet geçin diyorum komikse oku diyorlar o zaman okuyorum eğlenceli de oluyor
Ayrıntılar sohbeti temizle konu kapanmıştır. Olmadığım sohbeti okuyacak zamanım yok maalesef.
Yok okumam üşenirim...
Son mesaj hariç üşeniyorum..😄
hayır okumam
hiç işim olmaz
Sadece sondakileri okurumm.🤭😄
Evet her zaman 😄
Hayır okumuyorum
okurum
Okumam.
Hızlı göz gezdiririm
hiç birisini okumam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?