22 yaşındayım ve çok kişiyi kaybettim.İlişkiler ve insanlar hakkında öneride bulunur musunuz?

22 yaşında birine tecrübelerinizi dayanarak ne söylemek istersiniz :)

22 yaşındayım ve çok kişiyi kaybettim.İlişkiler ve insanlar hakkında öneride bulunur musunuz?
Cevapla