Nezaketsiz ve her şeyi dış kabuk sandıkları zaman insanlardan nefret etmeye başladım.. 


çıkarcı küçük hesaplar peşinde koşan her şeyi kendisinin bildiğini zekasının farkında olmayıp kendisini bir halt sananların etrafımı doldurdukların da
işte o zaman nefret etmeye başladım
Hayat işte ya.. yorucu
aşırı derece..
Umarım kalan hayat günlerinizde çok daha iyi insanlar sizi bulur.. Tüm iyi dileklerim sizinle olsunlar hocam..
teşekkür ederim
Sizin de hayatınıza umarım sizi yormayan insanlar girer
Cevap
2Cevap
Yüz verince astarını çekiştirmeye çalışanlar ve sülük gibi yapışanlar.
Düşüncesi bile tiksinç.
Kesinlikle.
samimiyetlerinin samimi olmadığını görünce.
Kulube hoş geldin
Kulüb hakkında konusmak yasak elbette ilk kural asdf
Dış görünüşüme göre yargıladıkladı zaman
+1 En nefret ettiğim bu
yalanlar aç gözlülük kin
Kin mi? kim duydular size?
kin mi duydular olacaktı
insanların kullandığı maskenin arkasında bir çok yüzü vardır onları sıraladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar