Aman siz siz olun hsjaj soruya iliştirmeyin unutmuşum :D
Olmayınca olmuyor diyenlerden misin, şansını zorlayanlardan mı?
Aman siz siz olun hsjaj soruya iliştirmeyin unutmuşum :D
Selams
Bazen şeytan diyor ki git yanaş şuna
Anlat içinden geçenleri
Tut yüreğinden sıkıca ak hayatına…

#sosyetic
sana bu şarkıyı dinlemeni tavsiye ederim
Ne alaka :D verilmek mesaj nedir
her zaman beyaz zambaklar vardır açar yeşillenir bahar gelir umudunu yitirme diyorum :)
Hıı güzelmiş. (Sorunun soranla alakası yoktur.)
ooo başkası ile ilgisi varsa daha iyi aslında :D
takibi hakettin :)
Ben her zaman için şansımı zorlarım yani olmuyor diye vaz geçmezdim. denenecek daha çok yol varsa denerdim hatta hiç çözüm kalmadığında bile yine de vaz geçmem beklerim belki de aklıma gelmeyen bir şey kalmıştır bu yüzden de konu ne olursa olsun bir şeyi elde etmek ya da başarmak istiyorsam o konuda sonuna kadar denerim başaramıyorsam bile en azından denemiş derim kendime. yani en azından denedim yapabileceğim başka bir şey kalmadı derim.
Hayır, olmayınca olmuyordur. Hayat bazı şeyleri zorlamak adına yeterince kısa. Boşu boşuna bu kadar kendimizi yıpratmanın bir anlamı yok. Her zaman hedef güncellemek lazım. Bu olmadı mı? O zaman yeni hedeflere yönelmek gerekli. Sürekli aynı şeylerin etrafında dönüp durmak zaman kaybından başka bir şey değil bana göre.
Ricalar
Zorlarım elimden geleni yaparım ne zaman vicdanen herşeyi yaptığımı anlarım o zaman bırakırım
Uzun sürmüyordur inşallah djska
Anlamadım djdjdj
Vicdan hesaplaması, çıkar onu bunu kat olmadı onu da çıkart şimdi çarp
Yok o kadar uzun durmuyor kendime göre belli bi zamanı var ve karşı tarafın turumu ve netliği de belirleyici oluyor bu sureyi
O zamansa, tamam 👌
Şimdi yoruma baktımda klavye sagolsun uganda lehçesiyle yazmışım sanki kendi dilimi bu ne böyle bu telefon beni kanser ediyor 😄
İki defa okuyunca anlaşılıyor :D çokta şaapmamak lazım. Onu at yeni telefon al dhjs
Eylülü bekliyorum apple kral 15i çıkarsın kurtulacam bundan 😄
Çıkarmasın hemen ya ohooo..
13 um vardı depremde gitti napim cikarsinda alim
14 al :D
Yok 15 😄
Çıkmaz inşallah ahkd
Tamam apple ceosu senin için durdurdu şu an üretimi 😄
Durdurur tabii :D masraf açmayın başıma jsks
Stilettolarini sat değiş telefonunu 😄
Daha taksidi bitmedi yaw üff yani şimdiki telefonumun 😅
Taksitsiz al işte ders olsun sana alırım anahtarını maykk 😄
Yok sözleşmenin yanında alınca uyguna geliyor 😅
Hadi öyle olsun 🐾😄
Cevap
54Cevap
Olacagını bildiğim şeyde ısrar ederim. Olmayacak bişey için zorlamam.. Bişey zorla olacaksa olmasın..
Olmayınca biraz uğraşırım baktım olmuyor umursamam keyfime bakarım.
Olmayınca olmuyor. İstediğin kadar zorla olmaz
Bana düşen neyse her zaman yapankardanım.
İnsan olmam neyi gerektiriyorsa ben oyum.
Gönlüm ve vicdanım rahat.
Arkama dönüp baktigimda geride bıraktığım şeyler o kadar düzgün ki.
Fakat herkesi istediği şekilde memnun edemezsin.
Gerçi bir süre sonra hatalardan dönmek insani bir aliskanlik ama hayat bizi beklemezken ben neden bekliyim.
Olmayınca olmuyor diyip akışına bırakanlardanım olması için çok zorlamaya çalışmam yeteri kadar uğraştığıma inanıyorsam bırakırım.
şansımı asla zorlamam
zorlarsam eğer karşımdakini kalbini mutlaka kazanırım
ama buda haksızlık olur
cunki sevmesini (kalbiyle) bilen insanın fethedemecegi kale yoktur
Sevme sevilme bana göre değil o nedenle aşk meşk işleri olmayınca olmuyor statüsünde benim için ama diğerlerini kendimce zorlayabildiğim kadar zorlarım.
savaşı kaybettiğimi ya da kaybedeceğimi anlayacak kadar deneyimliyim. bazen bırakmak en iyisidir
Olmuyorsa zorlamam.
eğer çok istediğim bir şeyse defalarca kez kaybetmesine rağmen hâlâ aday olan Kılıçdaroğlu gibi azimliyimdir.
Olmayınca olmuyor demem için büyük nedenler lazım, hani büyük engeller gibi. Ama ufak tefek şeyleri, sorunları falan normal olarak görürüm.
Duruma bağlı. Cidden hatalıysam elimden geleni yaparım. ama karşı taraftan kapı açık değilse bi yere kadar derim
Olmayınca olmuyor boş ver , vardır bunda da bi hayır , zorlamanın anlamı yok , zorla güzellik olmaz..
Şansımı zorlamadığım gibi başkalarının bende şansını zorlamasına da feci sinirlenirim.
İlk anda karşılıklı olmuyorsa olmaz yani o iş, kasmamalı
Olmuyorsa yapacak bir şey yok. Zorla olan şey hiç olmasın zaten.
Sonuna kadar zorlarim olmayacağını bilsem de yine de belki derim
Olmayacak bir ilişkiyi zorlamak İki tarafa da ciddi zararlar verir
Olmayınca olmuyor demem gerektiği yeri bilenlerdenim
Bir şeyi çok istiyorsam şansımı zorlarım, elimden geleni yaparım.
Zorlamam. Savaşacak gücüm yok maalesef çabuk pes ederim
Umudun varsa zorlayabildiğim kadar zorlarım ama Umudumu kaybettiysem uğraşmam
Olduğu kadar olmadığı kader.
Zorlayıp kasıp yormam kendimi
Bazı şeyleri olmadığı gibi bırakıp, yoluna devam etmek gerekir.., zorla güzel yaşanılmaz..
Olmayınca olmuyor, zorlamanın anlamı yok diyen kişiyim.
Yok zorlamam vaktimi boşa harcamam ömür geçip gidiyor 🎈
Şansımı her zaman zorluyorum ama ne yazık ki o da olmuyor
pek şansımı zorlayan biri değilim belirli konularda :D
Konuya göre değişiyor, çok istersem mücadele ederim.
Bi noktaya kadar elden geleni yaparım baktım ışık yok..🤷🏻♀️ pehh.. olana bakarız
Şansını zorlayanlardanim, ama olmayınca olmuyor demeyi yani kabullenmeyi ve vazgeçmeyi de bilirim.
Açıkçası bazen zorlarım. Ama çok zorlamamak lazım. Konudan konuya değişir tabi.
Öyle hemen pes etmek var mı yok şansımı zorlarım baktım olmuyor eyvallah derim
Kimse için yalvarıp dil dökemem olmuyorsa olmaz
Zorlarım benden bu kadar dediğim an vardır bir hayır der bırakırım debelenmenin de bir anlamı yok.
Şansımı zorlayanlardanım elimden gelen her şeyi yaptığıma ikna olmam gerek
Şansımı zorlarım bazen de akışına bırakırım olursa da olmazsa da? Sence olur mu
Müneccim miyim ben hocam?
Bu gece de bütün karılar bana saldırıyor herhalde bu ne ya
Karı senin.. :D neyse. İyi geceler
Senin de 🤣 iyiyse iyi geceler.
bir iki deneme sonrası hala kasıyor ise kendini bırakırım hindi gibi kabarsın kasılsın çok dert etmem
O şeytan bazen değil hep diyor bana onu😜🤣🤣
Ne diyo tatlım 😃
boş ver şeytan işte iyi şeyler demez🤣🤣🤣
Senin şeytan sana şarkı söylüyorsa, ben benim şeytana küserim kskdej
🤣🤣🤣 söylüyor
Benimki eskidi, değiştireceğim onu ben djsj
🙈🙈🙈🤣🤣🤣 aç bırakmışsın sanırım ondan konuşacak mecali kalmamış
Dinlemiyordum onu :D aç kaldığı doğrudur accuk
👏👏👏
Bir kez zorlarım sonrası yoluma bakarım.
Olmuyorsa olabilir, zorlarız yani
bunu ben değilde sevgilim için yazıyorum 5 kere polsilik dendi olmadı en son bidaha girdi ve o sabırla kazandı.
Şansımı zorlarım soso
Sorduk mu
Çiçek kim
Yoo adım çiçek değil
Öyle diyorlar 💁♀️
Zorluyorum ben genelde
Hıı kalıba uymuyorsa kalıbı değiştiririz
Tabiii
Şeytan diyor ki git kapısına dayan şimdi...
Şeytanı dinle
Ezan okunurken carpilmayalim. 😂
Ezandan sonra dinle djsj
Hangi kaldırım taşlarına bastigimi biliyor zaten şeytan ddcddy
Hadi ya :D iyiymiş
Sana selamı var bu arada 😂
Sen de selamlarımı ilet
Öyle denir mi ateşi bol. olsun denir ben o şekilde iletirim 😅 😅😅 biraz yakınlaşıyor sonra kovuyorum 🥵🥵🥵
Halledin aranızda
Biyere kadar zorlarım her yolu denerim tükendiğim yerde tevekkül l eder bırakırım olmuyorsa olmuyordur
Koç burcuyum, olmuyor diye vazgeçmem, umudum bitinceye kadar.
İlk şansı zorlarım baktın olmuyor olmayacağı varmış derim
Zorlarım. İnatçıyım.
Her daim zorlarim gerekli konularda
Olmayınca olmuyor diyenlerdenim.
Uğraşırım hemen pes edip bırakmam
Zorlarım. Zorluyorum da
Olmayınca olmuyordur
Bazı konularda zorlarım.
Duruma göre değişir
Olabileçek şey ise zorlarım
olmayinca olmuyor gercekten
Zorlamakla uğrasmam olduğu kadar olmayan kader
Olmayınca olmuyor diyenlerdenim.
Zorlamam hayat yeteri kadar yorucu zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?