Düşün ki ; ıssız bir adaya düştün ve iki hafta sonra kurtulacaksın yanına ne alırdın?

Düşün ki ; ıssız bir adaya düştün ve iki hafta sonra kurtulacaksın yanına ne alırdın?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruya ben cevap veriyim :bir adada tek başıma kesinlikle yapamam çünkü sıkılırım ben hareketliligi ve curcunayi severim oyuzden yanıma gıda sigara çay ve ruhu manyak insanlar alırdım @Danışabilirsin @Dr Ertuğrul @hadiyani @Asuasuman @feys @nonel @istabul 34 @ öylesine 2 üye @Hadiyanii @bizden söylemesi @ Asil_bey ve ablasının gülü @barış lovely
Güncellemeler
+1 yıl
😂😂 manyak bir gurup olduk hee 🤣 merak etmeyin ben varken canınız hiç sıkılmaz ortama kişiliğimle renk katacağımı düşünüyorum çünkü rengarenk yollar nerde neşe orada 😂
Düşün ki ; ıssız bir adaya düştün ve iki hafta sonra kurtulacaksın yanına ne alırdın?
Cevapla