Rezil olduğun anı hatırlayıp tekrar utanmak anksiyete belirtisi mi?

Özellikle yakın arkadaşım veya sevgilimin yanında rezil olmuş hissettiğim zamanlar oluyor 2 gün aralıksız uyuduğum anlar oldu hatırlamamak utanmamak için. (Toplum içinde Kekeleme, yanlış ifade etme etme veya ifade edememe gibi durumlarda sık oluyor)
Rezil olduğun anı hatırlayıp tekrar utanmak anksiyete belirtisi mi?
Cevapla