Anksiyetem tuttuğunda kendimi aptal gibi hissediyorum, ne yapmam lazım?

anksiyetem tuttuğunda kendimi çok aptal hissediyorum ve algı problemi yaşıyorum. algı problemi yaşayıp çok basit bir şeyi anlamadığımda veya yanlış yaptığımda çevremdeki insanlardan çok utanıyorum ve benim için aptal diye düşünmelerinden korkuyorum. az önce misafir vardı -yakın akraba- bunu yaşadım ve kendimi rezil olmuş, dünyanın en aptal insanı gibi hissediyorum. yok olmak ister gibi içime büzülmek kapanmak istiyorum, mide ağrısı da çekiyorum bu yüzden

Anksiyetem tuttuğunda kendimi aptal gibi hissediyorum, ne yapmam lazım?
Cevapla