Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Tabi ki de no way home sahnelerini izlerdim çünkü duygusal film benim için birde bu sahneyi izledikçe bazen duygulanıyorum hayvanlar olduğu ve duygusal bir hikayesi olduğu için daha çok. ama benim geçmişimde güzel sahne yok