Güncellemeler
+1 yıl
S. eyim böyle hayatı ya bi duracak evim bile yok mecbur ankaradan kalktım Antalya’ya geldim burayı da hiç sevmiyorum çok sıcak ve otelde çalışıcam otelde de personele verdikleri bölüm bok gbi. Kedi falan var ben kediden korkarım fobim var çok kötüyüm gidemiyorum da
Güncellemeler
+1 yıl
Kaderimin orta yerine s. çayım ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kendinizi toparlanmanız ve istesede istemese de onunla bu konuyu konuşmanız gerekiyor herkes hatası ile yüzleşmeli birbirinize suç arayarak daha kötü olur kimse bir şey elde edemezsiniz böyle daha kötüye gidecek emin olun oturup her şey ile yüzleşmesenuz
Ya beni durduk yere sıkıştıran o. Şartlar eşit gibi konuşmayın
İşiniz çok zor sizin birisi sorumluluk alıp toparlayıcı olmalı. Allah yardımcınız y
Ben bu laflardan sonra annemin evinde duramazdım gittim otelde işe başlıyorum şu an oteldeyim ta ankaradan Antalya’ya geldim
Tebrik ederim
Sen hangi şehirde yaşıyorsun abi
İstanbul kardeşim
Ne güzel abi keşke bana İstanbul'da bir iş bulsaydın
Üniversite veya bölüm yazar mısın
şu an çalışıyorum ama ben kesin size dönüş yapacağım
Uluslararası ilişkiler
Ben size sadece nasıl bulmanız gerektiği konusunda yardımcı olabilirim şirketlerle görüşmeyi siz gerçekleştirmek üzere devam eden edersiniz
DM yazın kolay gelsin iyi çalışmalar dilerim
Ooo işiniz zormuş. Geçmiş olsun. Bir suç işlemiyorsunuz emin olun
Kaç yaşındasın
22
Yo bir suç işlemiyorsun. Kalbinden geçeni yap
Ne suçu kanka suç işledim diyen yok ki
Kanka?
Senin yaptığın şey de yanlış ailenin yaptığı şeyde yanlış tesettür modelliği yapmak ne ki sen tesettürü Ahiretin icin giyiniyorsun
Velev ki öyle yine de benim ordaki benden 20 yaş büyük tokalaşmadığım bile adamla namusumun ne alakası olur
Ne dedim ben iki tarafında yaptığı yanlış
Benimki kişisel bir tercih
Kişisel bir yanlış yani ama annemin yaptığı
Senin yaptığın çok yanlış annenin yaptığı da yanlış
Benimki çok yanlış değil anneminki çok yanlış
Sen bireysel bakıyorsun konuya biz tarafsız bakıyoruz anlamadığın yer burası
Tesettür modelliği açık olmak kadar günah değil o saman açık kızlara böyle konuş ilk önce.
Ben söylüyorum zaten sen modellik için mi kapanıyorsun ahiretin için mi?
İstanbula gel de doğru düzgün iş bulayım sana
İstanbul'da çalışmak istiyorum zaten ama ne bulabilirsin kesin olmadan gelemem
Ne mezunusun sen?
Üni 3. sınıfım o yüzden asgari ücretli işler olur
Sen cvni bana gönder bi şekilde
Cvim falan yok daha önce hiç çalışmadım ki
CV oluştur bana gönder
Farkında mısın benim şu an kalacak yerim yok
Ev arkadaşı bulunur bayan yanı eğer gerçekten istiyorsan istemiyorsan bişey diyemem
Gerçekten istiyorum.
Soruyu beğenir misiniz
Açıyorum kendimi mesaj yoluyla ulaşırmısın?
Açtım