Hem ne istediğini bilmeyen hem de olmasını hemen isteyen sevgili hemcinslerim iyi ki varız🥰 biz olmasak bu hayat çok renksiz olurdu💃🏻💃🏻

Hem ne istediğini bilmeyen hem de olmasını hemen isteyen sevgili hemcinslerim iyi ki varız🥰 biz olmasak bu hayat çok renksiz olurdu💃🏻💃🏻

Allah affetsin karikatüre güldüm jsj aslında neleri istediğinizin farkındasınız ama beyniniz biz erkeklerin beyinleri gibi çalışmıyor. Karmaşık labirentli bir şekilde çalışıyor
😂😂 amin amin affeder inşallah
Görsel doğru 😂
Bence de çok renksiz olurdu, hatta biraz daha öne çıkmalısınız şu anki renkler yetmiyor dünyaya, hatta bildiğin karanlık...
Tabi bunu genellememek de lazım, ne istediğini bilen kadınlar da var ama çoğunluk şu durumda. Bunun sebebi de işleri zorlaştırmayı sevmeniz, bu da karmaşık düşünceye sebep oluyor ki bunun evrimsel temeli de var.
Erkek avcılık, toplayıcılık yapıp geliyordu sadece, kadın onlarla neler yapılacağını planlaması, uygulaması gerekiyordu. Beyin buma alışmış, basit ve kolay bir konu olduğnda onun o kadar da kolay olamayacağını düşünüyor.
O yüzden biraz daha sadeleşmeniz lazım 😀
Olmaz biz sağ kulağı sol elle tepeden tutmaya alışmışız😂 bizi böyle kabul ediniz😇
Yuvarlanır gideriz😂
Rica ederim😇
Her türlü negatif kanıya rağmen ben kadınlar bu dünyanın ne güzel canılılarıdır
Pozitife odaklanmakta fayda var tabi👏🏻
😇
Cevap
7Cevap
Siz ne istedigizi biliyorsunuz ama imkansiz seyler istiyorsunuz bide hayal dunyasinda yasiyorsunuz
Ne güzel işte siz de reel dünyanızla bize ışık tutun😇
Size verecek isik yok siz bizim isigimiz yerine isiksiz kalmayi tercih edersiniz sizin taptiginiz yuzde 10luklar isik tutsun size
Ne bu şiddet bu celal
Gayet sakinim :D
Yok bence ne istediğinizi çok iyi biliyorsunuz ve bunlar için nelerden vaz geçip ve ne yapacağınızıda çok iyi biliyorsunuz
Ama bu bizim şifremizdi sen niye çözdün kiii büyü bozuldu
Tövbe de kız kriptoloji çarpar
😂 demem
Ne istediğini bilmeyen insan ile mücadele etmek çok zor..
Kolay olan da sıkıcı değil mi?
Kolay olan sıkıcıdır ancak zor olanda zamanla kolaylaşacaktır..
İşte o kolaylaşana kadar olan zaman da bağ kurmayı sağlar
Sonrası? Alışkanlık ve sıradanlaşması..
Her ilişki sıradanlaşmak zorunda değil
Tekrar eden her şey sıradanlaşmak zorunda.. Her ne kadar bunu istemiyor olsak da insan ve psikoloji..
Tekrardan kaçınmak şart öyleyse…
Bu konuda size katılmamak elde değil..
Tekrara düşmeyenlerle yollarınızın kesişmesini diliyorum öyleyse🙏🏻 iyi geceler
Teşekkür ederim, sizin de öyle.. Geceniz güzel olsun..
Teşekküller
Şimdi biz buraya niye toplantık, bilmiyoruz djdjd
amacı ne ki bu sorunun
Sana ne gibi geldi?
kararsızlık mı
Eğlenmek sadece genelde kadınlar biraz kararsız biraz da tezcanlıdır. Bu da onun mizahı
Anladım
Siz olmasanız biz ne yapardık bea 😌😌
Ne yapardınız acaba?
Doğru cevap👏🏻👏🏻
🙏🏻
Hahaha baya iyi
Ahahhaa 😂😂
Çok tanıdık geldi galiba görsel🙈
Hahahhaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?