
Arkadaşlar, hep bi mutsuz, depresif halinde gibiyim, aşamıyorum bunu, gerek yaşama faktörlerim, gerekirse çevrem yüzünden bi türlü mutlu olamıyorum. Eskisi gibi hiçbir şeyden tat alamıyorum. Bir süre sonra midem bulanıyor, hastalanıyorum. Kötü hissettiğimde bu durumlar da genellikle yatıyorum, geçer diye hafifletir diye. Ama ne ruhuma iyi geliyor ne de hayatıma. Kaç seneden beri mutlu olmadığımın farkına vardım, mutlu olduğum günler hep nadir, sadece sevdiğim kuzenimle iken o kadar. Hiçbir yönden gün yüzü göremiyorum. 18 im ama ruhum 70 80 . Annem ben senin yaşındayken şöyle böyle, en güzel zamanlarımızdı falan diyor ama bu özgürlüğü onlar bana pek yaşatmıyor, bu yüzden de canım çok sıkkın olabiliyor. Bu mutsuzluk bu zevk alamama genel olarak Z kuşağının bi sorunu olabilir mi, yoksa ben mi böyleyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer