Hi̇çbi̇r şeyden zevk almıyorum, yaz da geli̇yor hi̇ç hazir deği̇li̇m, hayat enerji̇m tükenmi̇ş gi̇bi̇ hi̇ssedi̇yorum, neden böyle?

Hi̇çbi̇r şeyden zevk almıyorum, yaz da geli̇yor hi̇ç hazir deği̇li̇m, hayat enerji̇m tükenmi̇ş gi̇bi̇ hi̇ssedi̇yorum, neden böyle?

Arkadaşlar, hep bi mutsuz, depresif halinde gibiyim, aşamıyorum bunu, gerek yaşama faktörlerim, gerekirse çevrem yüzünden bi türlü mutlu olamıyorum. Eskisi gibi hiçbir şeyden tat alamıyorum. Bir süre sonra midem bulanıyor, hastalanıyorum. Kötü hissettiğimde bu durumlar da genellikle yatıyorum, geçer diye hafifletir diye. Ama ne ruhuma iyi geliyor ne de hayatıma. Kaç seneden beri mutlu olmadığımın farkına vardım, mutlu olduğum günler hep nadir, sadece sevdiğim kuzenimle iken o kadar. Hiçbir yönden gün yüzü göremiyorum. 18 im ama ruhum 70 80 . Annem ben senin yaşındayken şöyle böyle, en güzel zamanlarımızdı falan diyor ama bu özgürlüğü onlar bana pek yaşatmıyor, bu yüzden de canım çok sıkkın olabiliyor. Bu mutsuzluk bu zevk alamama genel olarak Z kuşağının bi sorunu olabilir mi, yoksa ben mi böyleyim?

Bende hiçbir türlü zevk alamıyorum.
Gayet iyi gidiyor hayat.
Eh öyle böyle idare ediyoruz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hi̇çbi̇r şeyden zevk almıyorum, yaz da geli̇yor hi̇ç hazir deği̇li̇m, hayat enerji̇m tükenmi̇ş gi̇bi̇ hi̇ssedi̇yorum, neden böyle?
Cevapla