Havalarda yavaş yavaş ısınıyorken..
Sıcak Hava
Soğuk Hava
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Havalarda yavaş yavaş ısınıyorken..
Sıcak hava tabiki.. Soğuk havalarda lahana gibi kat kat giyinmeyi sevmiyorum.. Yaz mevsimi gibisi var mı.. Sıcak hava diyince aklıma direk deniz, kum, güneş geliyor.. Havalar ısınsa da mevsimi açsak..
Ben her zaman için soğuk hava insanıyım ama aşırı sıcakları ya da aşırı soğukları sevmiyorum. benim için hava normal olmalıdır mesela ilk bahar ve son bahar aylarını bu yüzden seviyorum çünkü ne aşırı soğuk nede aşırı sıcak. ama sıcak veya soğuk arasında seçmek zorundaysam kesinlikle soğuk derdim. sıcaktan nefret ediyorum çünkü. aşırı bunalıyorum ve gece uyuyamıyorum hava sıcak olunca birde yoruluyorum nedense.
Kışı özledim yaz gelmeden.. .. üşürken gölge yerde içimi ısıtan kış Güneşini özledim.. karlar yağsa şimdi.. üzerinde yürürken ayaklarımın altında havai fişekler patlasa.. o sesi özledim. yaptigim minik kardan adamın balkonda eridiğini izlemeyi özledim.. yaz gelmeden hep kışı özlerim ben..
Acayip soğuk sevmem hatta üşüyosam sürekli "çok üşüyorum, çok üşüyoruuuuum" diye söyleniyor bazen bağırıyorum :D sıcak havadan da suya girmediğim sürece hoşlanmıyorum (bunaltan sıcak yani) tam ayarında bunaltmayan üşütmeyen bir hava olucak
Cevap
23Cevap
Sıcağı hiç sevmem. Ya hep sonbahar isterim ya da ilkbahar. Ama en çok sonbaharda kalmak isterim.
Soguk havaları hiç sevmem ben yaz insanıyımm
Sıcak hava insanıyım, soğuk havaları sevmiyorum...
Sıcak hava ilkbahar sıcağı olacak ama
Yaz. Çünkü diğer mevsimler elim ayağım hiç ısınmıyor
Soğuk hava kesinlikle. Sıcak havayı seven insanları anlamıyorum ya 👀 hiç mi bunalmıyorlar acaba
Aynen ya
Yaz mevsimini severim. Yazlıklarımı giymek için havalsrın ısınmasını bekliyorum.
Soğukla mücale edemiyorum. Ellerim ve ayaklarım çok üşüyor.
Soğuk
Sıcak sevmem ben. Alerjik cilt tipi
Istakoz oluyorum, güneşten kaçmak çok yorucu o yüzden soğuk hava candır
Ayrıca ter kokan insanlardan nefret ediyorum! 😷
Sıcak hava insanıyım.
Yaz mevsimine dair ne varsa hepsi bana keyif verir
Yaz meyveleri
Yazlık kıyafetler
Yaz tatili
Yaz akşamları ve vs.
Soğuk havayı severim yaz bunaltıcı ben sevmiyorum deniz kum sahil de sevmem bir ağaç altı olsun benim için yeterli
soğuk hava insanıyım. şimdiden bunaldım şu sıcaklardan ve yazdan. oysa yaza girmedik bile henüz.
Soğuk veya ilkbahar havası insanıyım. Yani değişik, ya kış olsun ya da ılık bir esinti ve güneşli olsun. Bu da beni çelişkili biri yapabilir
Genelde yazmıyorsun iğne ve sıcak havayı seviyorum ama aşırı sıcaklar değil Mayıs Eylül Ekim Kasım aylarındaki sıcaklar güzel oluyor
eskiden kışı severdim kış doğumluyum ondan sanırım lâkin artık yazı seviyorum kapalı havalarda neşem tesettüre giriyor
yazın hafifliğinin hastasıyım. mont diye bi şey yok, tiril tiril giyinmişim filan hali şahane.
Soğuk havayı severim. Sıcakta terlemekten nefret ediyorum ama çiçekli elbiselerimi de havalar ısınmadan giyemiyorum
Ilık hava insanıyım ben. İkisinin de aşırısı beni geriyor
Ne çok soğuk ne çok sıcak, serin havaları seviyorum.. 🙂
2 ay yazı goruorum ve hep ozluorum ama fazla yazda da kalamam 🤣 soğuk ülkede yasiorum
Soğuk havayı tercih ederim. sıcakta çok terliyorum bro
Ne soğuk ne sicak
en sevdigim mevsimlerden biri zaten Sonbahar
Kış adamıyım ben yağsın kar yağmur tipi tam benlik işler bu işler
Sıcak hava insanıyım birkaç gündür keyfim yerinde havadan yana☺️
Soğuk hava hatta karlı havalara bayılırım çok romantik oluyor 😄
Ilık hava insanıyım ben 😊 çok sıcak bunaltır 😅 çok soğuk da üşütür
Cehennem şimdi sıcaktır az kaldı oraya gitmem o yüzden sıcak diyorum biraz alıştırma olsun.
Anketi yanlış işaretledim 😅🤦 ben sıcak insanıyım yazlara bayılıyorum kışları sevmem 😑
Soğuk Ve Rüzgarlı havayı severim birde Hava kapalı olursa bayılırım yalnız insanım zaten böyle havalarda sahile inip kendimle dertleşirim çok insanda olmuyo zaten sahilde tek tük
Sıcak havayı hiç sevmem, çok bunaltıyor beni.
Soğuk hava insanıyım. ❄️💙
Yaz doğumlu olduğum için yaz insanıyım..
Hoşuma gidiyor. Sıcakta derimi soyama ama soğukta bir kazak daha giyerim
İstediğin kadar giyinir ısınırsın kışın, en fazla ne kadar soyunabilirsin ki yazın?
Terletmeyen ve üşütmeyen havadan razıyım.
İlkbahar en güzeli. Ne çok sıcak ne soğuk.
Oyumu kullandım gidiyom
Soğuk Hava
Soğuk buzz kış insanıyım
Soğuk hava insanıyım. Sıcak sevmem.
Sıcak hava gerçekten soğuk bana yaramıyor.
Serin hava insanıyım. Sıcak görünce eriyorum
Sıcak havalar candır can
Soğuğu sevmem sıcak hava insanıyım
Soğuk hava insanıyı₥
Soğuk havaları tercih ederim
Soğuk hava insanıyım sıcağa hiç gelemiyorum
Sıcak hava insanıyım, soğukta burnum kızarıyor 🙄
Sıcak havayı sevmiyom artık
Ilık havaları severim daha çok
Soğuk hava diyorum
Ne sıcak ne soğuk ılık hava candır
Soğuk havanın köpeğiyim
Soğuk hava hiç sıcağa gelemem bunalırım
Soğuk hava insaniyim🥶
Soğuk hava
Tam bir yaz insanıyımdır 😎😎😎😎
Soğuk
Soguk hava
Sıcak insanıyım
Sıcak hava
Sonbahar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?