İnsanlar beni ben gibi davranmadığım zaman daha çok dikkate alıyor. Ne yapmalıyım?

Normalde çok kibar, ince düşünceli, çekingen birisiyim. Öyle davranırım. Yazım kurallarına elimden geldiğince önem veririm. Ama sohbet bir süre sonra hep tıkanır. Ne konuştuğuma da daima dikkat ederim. Ben de anonim bir uygulamada, anonim kullanıcı olarak dalgasına insanlara yazmaya başladım. Daha rahat biriymişim gibi davranıyorum, yazım kurallarına dikkat etmiyorum ve kimi zaman insanların profillerini eleştiriyorum. Çekingen ya da utangaç davranmıyorum. Aklıma geleni direkt söylüyorum. Sadece böyle davranarak master olduğunu iddia eden birisini köle yaptım, bazı kişilerin profil fotoğrafını değiştirmesine ya da kaldırmasına sebep oldum, bazı kişiler de biyografisinde yazan yazıları değiştirdi. Hatta muhabbetimin çok sardığını bile söylüyorlar. Ama normalde böyle birisi değilim. Ne yapmalıyım? Değişmenin zamanı mı gelmiş sizce?

İnsanlar beni ben gibi davranmadığım zaman daha çok dikkate alıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla