Benim psikolojik rahatsızlığım mı var anlamadım? Bir tuhafım galiba?

Merhaba.. Size de oluyor mu bilmiyorum ama bana ayda 2-3 kez geliyorlar. Şöyle anlatayım, aşırı üşengeç hissetmek, yapacagım işi sürekli ertelemek, kişisel bakımımı yapmamak bir süre ve bunun için kendime gıcık olmak sinir olmak nerdeyse kendimi tokatlayasım geliyor ama yine de bir adım bile atamıyorum gerekli şeyleri yapmak için. Nasıl anlatsam bir huzursuzluk, Özgüvenimin hiç olmamasını hissetmek, kendimi sürekli kıyaslamak, ders calısmayı bile günlerce erteliyorum bu hissiyatlar yüzünden. Beni bir şeye stres yaptıysam asla o gün hiç bir planımı yapamıyorum yapasım gelmiyor o durum düzelene kadar. Kendimi yolasım geliyor resmen ya.

Benim psikolojik rahatsızlığım mı var anlamadım? Bir tuhafım galiba?
Cevapla