Yaşanmışlıklarmı üzer yoksa yaşanma ihtimali varken yaşanmamışlıklar mı?

Bu hayatta herkesin üzüldüğü birtakım şeyler var. Kimisi hatalardan dolayı yaşanmışlıklara kimiside yaşanma ihtimaline rağmen hiç yaşanamıyacak olanlara.

Sizce hangisi daha kötüdür. Ençok hangisine üzülüyorsunuz yaşanmışlıklarınıza mı hiç yaşanmamışlarınıza mı? Hangisi ağır basıyor?

Yaşanmışlıklarmı üzer yoksa yaşanma ihtimali varken yaşanmamışlıklar mı?
Cevapla