Selammss
Gidenlere teşekkürler, şu gelenin boyuna posuna 👌

#sosyetic
Selammss
Gidenlere teşekkürler, şu gelenin boyuna posuna 👌

#sosyetic
bu tür bir anonsun toplumsal bir olay veya afet durumu için olması ve insanların güvenliğini sağlamak için gerektiğinde yapılması gerektiği unutulmamalıdır. Ayrıca, bu tür bir anonsun hassas bir konu olduğunu ve dikkatli bir şekilde planlanması ve uygulanması gerektiğini belirtmek isterim.
Ağlamayın ya
Ben sevdiğim sözleri söylerdim sadece :D
"Yaşam seni aşağı çekerken, kahkaha atmayı öğrenmelisin."
"Hayat bir şaka gibi görünür bazen, ama her şaka bir gerçek taşır."
"Güzel olan her şeyin biraz delilik gerektirdiğini düşünüyorum."
"Bir insanın karanlığa gömülmesi için sadece bir kötü gün yeter."
"Delilik, sadece çizginin öte yanına geçmektir."
"Ben bir zihin oyuncusuyum ve herkesin içindeki karanlığı açığa çıkarırım."
"Yüzündeki maskeyi çıkarın ve gerçekten kim olduğunuzu gösterin."
"Hayat adil değil, bu yüzden ona güleceğim."
"Bir şakanın gerçekleşmesini sağlamak için bazen biraz kaos gerekebilir."
"Ben bir çılgınım, ama çılgınlığım beni özgür kılıyor."
Cevap
30Cevap
Kendini mutlu etmek için yaşa, kafanı hiçbir şeye takma...
Oğuza yardım derdim. Günaydın mesajı atılmadı
Ne yardımı 😃
Bunun cevabını 15 Mayıs sabahı vereyim. Şimdi Silivrilik olmayalım.
😅 olur
😂😂
ahaha Hande ya :D
Hazırlanınız; başka, daimî bir memlekete gideceksiniz. Öyle bir memleket ki, bu memleket ona nisbeten bir zindan hükmündedir. Padişahımızın makarr-ı saltanatına gidip merhametine, ihsanlarına mazhar olacaksınız; eğer güzelce bu fermanı dinleyip itaat etseniz. Yoksa, isyan edip dinlemezseniz, müthiş zindanlara atılacaksınız.
Bunu annem ya da babam ölürse mahallenin camisinden yapacağım. "Hani anamı / babamı çok merak edenler var nereye gidiyorsun geliyorsun diye... ada... paftada kabri bulunmaktadır. Çok merak edenler oraya bakabilir.
🙄🙄
Mahalle baskısı yaşadınız mı? ↗
Şu soruya bakarsan dediğimi anlayacaksın
Anladım 😏
Ay senin şu pozitif enerjine hayranım. Böyle insanı görmek bana da iyi geliyor. Neyse asıl soruya gelelim. Kafanıza tokadan başka bir şey takmayın. Hayatınızı yaşayın derdim. 💁🏼♀️
🙈 aynı şeyi senin hakkında düşünüyorum güzelim 💚
😍❤️
Soruya gel...😂
Ey ahali elimde 34 yaşında bir evlilik yapmış bir kızı olan öğretmen bir adam bulunmaktadır ihtiyacı olan... adresine gelsin... fiyatta indirim vardır 😂😂😂
Hahah :D Esra Erol da yok artık zor evlilik işleri zor hdjs
Biri benim kocayı alsın ya valla üstüne altınları da veriririm😂
Ay ben şimdi anladım sjsjk
Yaaaaa 😂😂😂😂
Soruları karıştırdım kendi kafamda dhjsk 😅 tamam öyle anons ver tabii
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🌺
İçimdekini yazarsam 155 kapıma gelir Silivriye geçiş yaparım o yüzden
Annemi çok seviyorum derim fjgkf
Haha bi tweet vardı ya; aşkım sen siyasi tweet atma ben sana eve gelince kelepçe takarım djjs 😂
İmdat en korktuğum şey o yüzden hiç bulaşmıyorum 😂
djdj sen bulaşma biz bulaşmayalım hapishane boş kalsın
Bu şarkıyı söylerdim asdjdk
https://www.youtube.com/embed/X45p5ZyxG1wİşkence djsj
Adaletli olun, ahlaklı olun, erdemli olun. Çıkarlarınız uğruna değil adalet uğruna mücadele edin.
*Cahilliği bahane edip şark kurnazlığı yapmayın.
*Toplum içinde karakter kasıp arka planda puştluk yapmayın. Ya göründüğünüz gibi olun ya da olduğunuz gibi görünün.
*Başkasının kapısının önü pis demek yerine benim kapınızın önü temiz olsun.
*Başkasına çamur atarak kendi pisliklerinizi örtmeye çalışmayın. Siz örttüğünüzü sansanız da b*kun içinde yaşadığınızı herkes biliyor.
*Deprem oldu, Ruslar, Ukraynalılar geldi, sıfır araba bulunmuyor vs. diye fırsatçılık yapmayın.
Son olarak da KS'dekilere. Göyaaaaaaaaa Kimseye çaktırmadan herkese mavi boncuk dağıtıp, 10 sevgili yapıp, sitede herkesin dedikodusunu yapıp, yeri geldiğinden ifşa etmekten çekinmeyip de evli olduğunu açık açık söyleyenlere karakter edebiyatı yapmayın. Bizim karakterimizin zekatını versek sizin karakterinizi 10 kere satın alır.
Lan ne çok şey çıktı ya. Bunları söylerken minarede yaşlanırım ben. En iyisi susayım.
Yahu bi cümle bir şey söyleseydin ya :D
Güzeldi bu, yazacak bir şey bulamadım, eleştiremedim. İçimde kaldı djjs
Evet doğru dedin aynen onları yazdım farzet djjs
Minareden aşağıdan düşte gel kaynana küste gel of of 😄
Soruyu sorarken aklımdan geçen şarkı 😅
Gıcık kaptıklarımı ifşa ederdim. Bu böyle bir adam diye 😂😂
Haha aferin sana ne güzel akıl veriyorsun öyle
O ne demek öyle 🙄
Çakı çakmak ayna tarak 3 metre don lastiği 1 lira
Hahaha delirdin mi
Hayır 😳 işportacı olayım dedim
Minareden anons ölenler için yapılır. İstersen haberleri okutalım 😇😅
Ölmüşsünüz siz djsk
Hepiniz bir gün öleceksiniz deyip millette psikoloji bırakmazdım.
dhs etme eyleme herkes psikopat zaten
Edeceeem yiyelim birbirimizi 😂
15 mayıstan sonra böylemsi bir şey olacak :D herkes zombi gibi falan
Hahahah 😃
İşinize bakın derdim :D yaratıcılık seviyem belli olmuştur sjsj
Haha zaten bakıyoruz lan diye sesler yükseliyordu
Merak ettik, cevap ne olurdu 😅
😂😂
Heyyy gidenlerrr siz nereye gidiyorsunuz öyleee. Gidişiniz olsun gelişiniz olmasın :P
Hahaha güzel 😃
İnce espri yerine ulaşmış :)
Gönlünüzce olsun.
@sosyetic_sheqiil bu site sensiz olmazzzzzzz
Bir anons yetmez ki her namaz öncesi ve sonrası :D :D :D
dhdj eyvallah 😅
Overlok makinesi ayağınıza geldi.
Halı kilim 🤣🤣🤣
Hep içimden geçmiştir o anonsu minareden yapmak
Bu tarafın bir de öbür tarafi var. yapacaklarınızın her birinin hesabı bir gün kesilecek. o yüzden kimsenin ahını almayın, derdim.
Ve aleyküm selam.
Ezana kulak vermeyenlere ben ne desem boş. Böyle bir teklifi redderdi₥
Çoğunuz mallaştınız. Toparlanın, çeki düzen verin. O partiye oy vermeyin artık. Adamlar makı götürüyor siz sefalet içinde
Alniniz secdeye gittiğinde kalbiniz de gitsin adam olun insan olun lan derdim her halde
Seçimden sonra "koydokmoooo" diye bağırsam iyi olur aslında
Sırada ki ezanımız tüm sevipte kavuşamayanlara gelsin
Aynada gördüğüne güven ondan başkası yalan. Mal olma derdim
7/24 bol bol sevişin. Kavga etmeyin. Aşk yapın 😂😂
Bi ilişkimiz vardı anasını hadi ordan hayırlı cumalar nazar ettiniz hayın insanlar
Hahaha :D
😍😂
Topunuzun a**nakoyayım derdim.
Ne bu şiddet bu celal ksdk
I * sorry ne sorry güzelim siye noli 😂
Hahaha :D sabah sabah ilk kahkahamızı da attık
😂
Kızlar hepinizi çok seviyorum bir talibim cami avlusuna gelsin derdim gelirlerdi de 😂😂😂
Erdoğan'a oy vermeyin
Şu mk hoparlörünü değiştirin 📢
Birbirinizi sevin...
Ne Mutlu Türk’üm diyene ! ! !
Din bir yanılsama, bilimi seçin!
Ölüm var derdim... Ölüm var hak yemeyin
Meditasyon yaptırırdım size)))
Her gün bir fıkra anlatırdım
Her konuşanı insan sanmayın!
Allah cezanızı verecekkkkk!!!
saygılı olmayı öğrenin, herşeye karışmayın derdim sjsj
Delirip sevdiceğime ilan-ı aşk ederdim kesin 😃
Sana söz yine baharlar gelecek.🫶🏻
Günde beş kere yapılanı düşündükten sonra ilave yapmaya gerek var mı? Ne abes bir soru!
Cevap yazmak zorunlu değil, şükür
Bu da geçer ya hu
Hayat sevince güzel.
Muhammet İkbal seni seviyorum olurdu 😍
Hiç bir şey..
Hersey çok güzel olacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?