Bizi üzen anıları daha çok hatırlarız, mutlu olduğumuz anılar uçup gider pek dikkat etmeyiz onlara, sahiplenmeyiz. Kahkahayla güldüğümüz dakikaları unuturuz da bir saniyede bizi yerle bir eden üzüntüleri aklımıza kazırız.
Üzüntüleri hatırlarken, mutlu anılar beni güldüren şeyler unutulmayı hak etmiyor deyip mutlu olduğum an'ları not etmeye başladım. ✨ İleride açıp okuduğumda ne çok mutlu olduğum anı varmış diyeceğim🥳
Daha çok üzüntülerinizi mi mutlu anılarınızımı biriktiriyor sunuz?
Üzün anıları biriktirmenin bir faydası yok ki. Bu dünyada herkes bir şekilde acılar ile yoğruluyor zaten. Sürekli bunlara takılıp kalmak ise yine kimseye hiçbir fayda sağlamaz zaten. Ben elimden geldiği kadar güzel anılarımı hatırlamaya çalışıyorum. Beni üzen anılardan ders alıp yoluma devam ediyorum çünkü. Bunlar bana yeterince tecrübe kazandırıyorlar.
Eğer aklıma hüzünlü bir şey geldiyse ve o an içinden çıkamıyorsam youtubedan komik bir video açarım ve hüznüm yerle bir olur gülmeye başlarım. Son iki yıldır bunu yapıyorum..
😂😂 beni edebilirsin, ben kendimi feda edebilirim bu konuda😞🥺 pastalar börekler etler kebablar ciğerler ile mutlu olacağım tüm gayretimle her şey balıklar için😂🤭
Hani dedim ya birilerini mutlu etmeden duramam diye. Bağımlılığım var bu konuda 😂 kurtulamıyorum bu meretten 😂 Sen de dedin ya beni edebilirsin. Kendimi feda ederim diye. Ben de sevindim her istediğimde mutlu edebileceğim biri var artık dşye 😂
😂😂 yahu niye açiklama yapıyosun😂 sen pasta börek kebab ısmarlamaz ısmarlatırsın ona şaşkınım😂 ama neyse her istediğinde lahmacun alabileceğin pastalar alabileceğin bir dostun var ben hep burdayım 😇😇
"Dilimize Farsçada geçmiş olan müdara kelimesi, ''mudarat'' sözcüğünden türetilmiştir. Mudarat, zarar görmemek için birilerine karşı dostça davranmak anlamına gelir. Müdara ise kalbindeki öfkeyi gizlemek ve kin beslediğin kişilere güler yüz göstermek demektir."
😨😰😱 çok tırsıyorum 🥺 bana bunudamı yapacaktın😞😞
Ah nunu vah nunu sen neymişsin sen😱😰 iyi geçeler 🥴
Kork diye söyledim zaten 😎 Cici cici davrandım olmadı. Artık sadece cici görüneceğim 😪 Tabi sözlük anlamındaki gibi öfke, kin beslenmiyorum. Hala nunumsun benim 😇 amacım börekleri çörekleri sana yedirecekmiş gibi yapıp kendim yemek 🤤🤤 ekmeğimin peşindeyim. Karnım aç benim 😂
Vay bee ne kadar da düşünür beni 😇 Bir yerde haklısın tabi. Senin miras bana kalacağı için senin olan her şey benim sayılır 🤔 Terliklerime iyi bak. Bundan sonra onları kullanma yıpranmasınlar. Kilon fazla olmasa bile 15 yıldır taşıyorlar seni. Paramparça olmuşlardır gariplerim 🥺 kıyamam ben onlara 🥺😔
Sen onu güzelce paket yap ben gelince alacağım onu senden 😂 müzeye kaldırıp kırılmaz cam kutuda sergileyeceğim. "15 yıldır sahibine hizmet edip bir gün olsun ayaklarını yalnız bırakmadı" yazıp 😂
Şöyle de yorumlanabilir 🤔 Şu eski, yıpranmış terlik bile yıllardır ayaklarımı sıcak tutuyor, tozdan kirden koruyor. Sen neye yaradın be adam 😡 anca içimi soğuttun 😡 😂😂 Eski sevgilin yazarsa benzer şekilde yanıt verebilirsin 😂😂
Ben bardağın yarısı boş demem. Yarısı su ile yarısı hava ile dolu derim 😂 Yüzsüzlük de vardır tabi ama başka şeyler de vardır. Neden rezil etsin ki kendini yoksa 😂