Daha çok üzüntülerinizi mi mutlu anılarınızımı biriktiriyor sunuz?

Bizi üzen anıları daha çok hatırlarız, mutlu olduğumuz anılar uçup gider pek dikkat etmeyiz onlara, sahiplenmeyiz. Kahkahayla güldüğümüz dakikaları unuturuz da bir saniyede bizi yerle bir eden üzüntüleri aklımıza kazırız.

Üzüntüleri hatırlarken, mutlu anılar beni güldüren şeyler unutulmayı hak etmiyor deyip mutlu olduğum an'ları not etmeye başladım. ✨ İleride açıp okuduğumda ne çok mutlu olduğum anı varmış diyeceğim🥳
Daha çok üzüntülerinizi mi mutlu anılarınızımı biriktiriyor sunuz?
Daha çok üzüntülerinizi mi mutlu anılarınızımı biriktiriyor sunuz?
Cevapla