Merhaba ✨ Mesela sizin gibi davranan, sizinle aynı hayat düşüncelerine ve fikirlerine sahip olan biri ile arkadaş olsanız ona hemen güvenir misiniz? yoksa ne olursa olsun ilk önce tanımanız mı gerekiyor o kişiyi?

Merhaba ✨ Mesela sizin gibi davranan, sizinle aynı hayat düşüncelerine ve fikirlerine sahip olan biri ile arkadaş olsanız ona hemen güvenir misiniz? yoksa ne olursa olsun ilk önce tanımanız mı gerekiyor o kişiyi?

Karakter olarak bize benzeyen birine güvenmek aslında son derece normaldir. Bende de bu durum oluyor. Zaten en başta kendime daha yakın hissediyorum ve ister istemez bir bağ kuruluyor. Tabi bu bana benzeyen herkese güveneceğim anlamına gelmiyor. Eğer kendimde bazı konularda güvenilmeyecek bir potansiyel görüyorsam, karşımdakine de o gözle bakıyorum.
Evet haklısın.
Ben dahi şu yaşımda kendimi şaşırtıp, yanıltıyorum. Tıpa tıp bana benzeyen bir insanı çok sevsem de güvenmek için acele etmem, insan kendini bile yanıltıyorken bir başkasını nasıl yanıltmasın, güven hususunda zaman veririm, ne kadar nana benziyor olsa da kendime güvendiğim kadar güvenmem ona
Çok haklısın abla.
Eic için teşekkür ederim💐
Rica ederim abla :)
Tam olarak değil. Çünkü zaafları da bana benziyordur ve aynı noktalarda hatalı çıkarımda bulunma ihtimalimiz var. İş ortağımla yaşadığımız bir sorun, ondan biliyorum.
Dürüst ve iyi niyetli olması daha öncelikli, bir insanın güvenimi kazanması için.
Teşekkürler.
Karakteri bana benziyor diye güvenebileceğim bir insan olduğu anlamına gelmez bu. Ben kesinlikle o insanı iyice tanımam ve gözlemlemem gerekiyor. Çünkü hiç kimse gerçek karakterini daha yolun başında ortaya koymaz. Üstünden yıllar geçse bile bazı insanları gerçek anlamda tanıyamazsın. O yüzden birazcık daha adımlarını sağlam atmakta fayda var.
Teşekkürler görüş için
Cevap
18Cevap
Tanımak şart. Elbette tanışma anından itibaren insana sanki 100 yıldır tanışıyormuş hissi veren insanlar da olabiliyor ama yine de bir zaman geçirmek gerekiyor beraber. Keyifli günler..
Çok haklısın abla katılıyorum.
🙃
Sana da merhaba ✨
Eğer o arkadaşımın karakterinin bana çok benzediğini düşünüyorsam, ben güvenilir biri olduğuma göre o da güvenilir olmalı diye düşünüyorum sdhshs😄. Ama tabii ki %100 kimseye güvenemem. Daha çok güvenmek için daha fazla tanınmak gerekir bence.
Mesela seninle düşüncelerimiz çok benziyor bence ve pek tanımasam da sana güveniyorum ❤️.
Teşekkürler <3
Diğer soruda da senden bahsettim bu arada 😄 rica ederim 🥰
Haklısın abi.
Bir insana güvenebilmem için onun bana benzemesi gerekmiyor. Çünkü bazen kendimize yakın olarak gördüğümüz, kendimize benzettiğimiz kişiler bizi yanıltabiliyor. O yüzden kolay kolay kimseye güvenmemek gerekiyor
Teşekkürler.
Ricalar. 😃
:D
Karakteri bana benziyor olsa dahi tanımadan bir insana hemen güven duyamam.. tanıdığımız ve güven duyup yanildigimiz insanlardan mütevellit sağolsunlar bu hale getirdiler.. güven güzel ama yüzde yüz olmadan
Teşekkürler katılıyorum
Elbette güvenirim, çünkü benim karakterim mükemmel! Herkesin bana benzediğini düşünüyorum zaten. Ama tabii yine de bir DNA testi yapmakta fayda var.
:)
Teşekkürler.
Hayır tabi karşı tarafa yeniden ben yaratmak tehlikeli kendi kişiliğini ört bas etmiş olurum hzhxhzh kendi özünü tanımak daha iyi
Kesinlikle sdfsdf
Uzaktan bir insan mükemmel profil çizebilir, ancak tanıyınca işler değişir. Ayinesi iştir insanın lafa bakılmaz 🪁
Kesinlikle abla bende öyle düşünüyorum :)
Çok gördüm ben öyle geçmişte. Tecrübemle sabit. Bazı insanlar başak gibi. Başı dik ama içi boş. Teşekkür ederim. 🙂
Bildigim kadariyla zaten insanlar kendine benzeyen insanlara daha cok guvenme egilimindeler...
Katılıyorum.
Yani karakteri bana benziyorsa o bile başlı başına güvenmemek için bir sebep bence :D Güvenmezdim.
:D Doğru
Hayır hiçbir insanoğluna güvenmem. Karakter olarak ne kadar benzerse benzesin umurumda değil asla güvenmem.
Bende aynı şekilde..
Biz doğru yoldayız.
Karakteri bana benzemesi güzel bir şey ama bu ona güvenmem için yeterli değil.. Tavır ve davranışları ile de bana güven vermeli.
Katılıyorum
Hayatta kimseye güvenmem her zaman bir pay bırakırım tanıyarak güvenmeye başlarım
Teşekkürler görüş için.
Ben bütün insanlara başlangıçta %100 güvenirim onu korumak ya da kırmak onların seçimi
Kesinlikle
Zaten tanımadan benimle benzer düşünceleri ve fikirleri vs. olduğunu anlayabileceğimizi düşünmüyorum. Ama eğer öyle bir şey olursa bile, yakın hissediyorsam iyice tanıdıktan sonra %100 olmasa da güvenebilirim. Ama ilgimi çekeceği kesin.
Hemen güvenmem tabiki de. Öncelikle daha iyi tanımam gerek.
Haklısın kesinlikle.
Yani şimdi karakteri bana benziyor diye de direkt güvenilmez. Zamanla olur.
Evet kimseye direk güvenilmez bence de
Tanımaya çalışırım ruh eşi olmamız aynı karakterde oldugumuz anlamına gelmez
Haklısınız kesinlikle.
Tek başına yeterli bir sebep değil tabiki ancak burdan puan kazanır.
Teşekkürler yorum için knk
Rica ederim knk
İlk önce tanımam gerekiyor. Belki benim karaktersiz versiyonumdur. Bilemem 😂
:D
Kimseye hemen güvenmem belki de karakteri bana benziyormuş gibi gösteriyor ama aslında öyle değildir o yüzden tam tanımadan kimseye tam anlamıyla güvenemem herkes göründüğü gibi çıkmayabiliyor

Karakter olarak bana benzeyen biri ile iyi anlaşırım ama hemen güvenmem.
Karakterim güvenilirse evet fakat yüzde yüz tanımadığım için yarı yarıya , karakterim kötüyse karşı tarafa da tabi guvenmem
Ne olursa olsun öncelikle tanımam şart sonrasında belki güvenebilirim
Hayır güvenmem karakter benziyor olabilir ama fikirler ve düşünceler farklı olabilir
Güvenirim. Benzemeyene bile güven duyarım, ta ki güvenimi zedeleyene kadar.
Behlül Haznedar gibi biri olamaz yeryüzünde hele benim gibi birisine asla güvenmem.
Tanımam gerekiyor ne kadar tanısam da belli bir dereceye kadar güvenirim
Sırf birbirimize benziyoruz diye birine güvenmem. Kendim tanımam lazım.
Mümkün olabilir
Haklısın abi
hayır bence güvenilmez
Bence de.
Ben kimseye güvenmem
Bende aynı şekilde
Bana benziyosa güvenirim jshsh
İyiymiş knk sdfsdf
Hayır bu bir kriter değildir
Katılıyorum.
Kendim gibi birini bulsam nikahı basarım sen diyon güvenirmisin
Kimseye güvenmiyorum. Güvenmem de..
Güvenmişliğim olmuştur
Həmən değil ama güvenirim.
Hemen güvenmem ama belki kolay alışabilirim ona
Tanımam gerekir tabiki
Benım yarım kadar olsun guvenırım
Karakteri benziyorsa inanmam güvenmem
Evet daha yakın hissederim
:Ben artık kimseye güvenmiyorum
Evet çünkü çok güvenilir bir insanım💅🏻
Teşekkürler.
Teşekkürler derken vjjvgjvhhf
Güvenmem
Bende güvenmem
Bizde güvenmeyiz 🥸
Hayır
Önce tanımam gerekir
Hayır
Hayır güvenmem.
Hayır güvenilmez bu devirde kimse.
Evet.
güvenmem
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?