Diksiyon ve üslup.
Bu ikisinde problem oldu mu ne yazık hemen soğuyorum, uzaklaşıyorum?
Bu ikisinde problem oldu mu ne yazık hemen soğuyorum, uzaklaşıyorum?
Yazmyı blmemesi önemsemmsi mesla
bana tatlım canım gibi şeyler demesi kaç yaşıma geldim 1 kişi hariç kimseye demedim. bir şey hissetmeden insanlar çok rahat bunları kullanıyor. Hoşlanmıyorum ben.
dengesiz olması
cahil ve genel kültürden yoksun olması
objektif olmaması hayata siyasilerin gözünden taraflı bakması
saymakla bitmez bu
Cevap
4Cevap
Bunlar ve gereksiz ısrar. Yok dediysek yok işte. İlla neden neden niye didikliyorlar deliriyorum
Hahaha. Sakinnn ☺️
Ön yargılar ve sui zanlar
Karakter çok önemli
İstenmeyen tüyler
Daha çok karakteristik özelliklerden bahsetmiştim ama tabii bu da geçerli bi sebep.
Çok önemli kesinlikle
Anladım. İyi akşamlar
Terbiyesizliğin lüzumu var mı? 🙂
Pekâlâ beyefendi. Tekrardan iyi akşamlar 🙂
Gorcktin ki loğğn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?