Selâmlar!!
Kendinizde sevmediğiniz bir özellik nedir...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Kendinizde sevmediğiniz bir özellik nedir...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Kendimde sevmediğim bir özelliğim yok şu an için tüm özelliklerimi seviyorum ben :D çünkü kendim ile barışık yaşıyorum ve öz güvenim de oldukça iyi durumda şu an sadece bazen aşırı inatçı olabiliyorum ama bu da genel olarak yine sevdiğim ve beğendiğim özelliklerimden çünkü vaz geçmemeyi sonuna kadar mücadele etmeyi çok seviyorum ben. birde bazen çok çabuk sinirleniyorum aslında evet bu kötü bir özellik çünkü bazen karşımda ki insanı kırabiliyorum :D
Bir kere çok takıntılıyım, öyle böyle değil lakin eskisi kadar değil tabii, papağan gibi aynı sözleri söylerim, kendime verdiğim sözleri tutamıyorum , kararsız bir insanım, tezcanlıyım, merhametli bir insan olsam da bazı kişileri asla affetmeyeceğim lakin bence bu güzel bir özellik, bu özelliğim beni gururlu yapıyor ve art niyetli kişilere karşı koruyor, bence bencil de bir insanım, birisini sevmiyorsam bir daha asla sevemiyorum, ikinci şansı veremiyorum insanlara lakin kusurlarıyla seviyorum bu kızı
Kendimde henüz yeni yeni keşfettiğim kötü bir özelliğimden bahsetmek istiyorum.
Bazen sevdiğim insanlara sırf iyilik olsun diye çok fazla akıl veriyorum. Her ne kadar iyi niyetli bir davranış olsa da uzun vadede karşındakinin öz güvenini zedeliyor. Bu yüzden artık çok gerekli görmüyorsan bunu yapmıyorum. Değişik bir egoymuş bendeki.
Sevince hep önceliğim karşımdaki oluyor. Zamanım olmasada. ona Zaman yaratacak kadar önemsiyorum bekletmeyim. diyorum aman kıymet vereyim diyorum. sonra hoppp bir bakıyorum kiii benim yanımdan bile geçmiyor alıyor ağzımın payını oturuyorum kıçımin üstüne 😬
Cevap
41Cevap
Kolay yükselebiliyorum bazen sinir anlamında.. Keyifli akşamlar.
Yatırımcı değilim asla. Hunharca para harcıyorum
Para çok demek ki hunharca harcadığına göre.😄
Çokluktan değil maaşın hepsini yiyorum kenara birikim yok ben de 😂
Geçim başa düşünce görürüm bakalım o zmnda hunharca yiyebilecen mi.😄
Satarım fındık tarlalarını ya aman 😂😂😂
Hazıra han pişmişe kon olmaz öyle.😄
Zaten ablamlara bıraktım işin şakası o 😂😂
çabuk insan siliyorum
soğuyunca bir daha ısınamıyorum maalesef..
Bazı şeyleri gereksizce kafama takıyorum.. Bazı şeylere gereksiz kıymet veriyorum.. Bazı şeylerin peşinden gereksizce koşturuyorum olması için.. Sanki dünyayı ben kurtaracam.. :/
Fazla değer vermeyi marifet sanıyorum, sonra boyumun ölçüsünü alıyorum..
Değer vericen insanları iyi ayırt etmek lâzım.
Yaşayarak akıllanmayı seviyorum sanırım..🤷♀️☺️
Aleyküm selam. Bazen fazla fevri oluyorum. Şunu da paylaşmasam olmaz

Herşeye çok ciddi bakıyorum.
Özellikle konu insan olunca.
Çoğunlukla insanoğlu herşeyle dalga geçmek istemesinden kaynaklı bu insanlarda ters etki yapıyor.
Bu huyumu sevmiyorum.
Biraz da vicdanlı olmam aslında en başta geliyor.
Çok sevip çokta nefret ettiğim bi huyum var aşırı derecede tolerans gösteriyorum karşımdaki insana lakin bi noktaya geldiğinde soğuyorum ve gözümün önünde yansa umuursamaz hale geliyorum
Bi insanı ya çok seviyorum ya da hiç sevmiyorum
Bazen bi kötü his geliyor içime, mutlaka ardından bi şey geliyor başıma.
Hoşlanmadığım insanlarda genelde haklı çıkıyorum.
1. çok asabi olmam
2. bir şeyi çok kafama takıyorum
3. her şeyin hep en kötüsünü düşünüyorum
4. yapmak istediğim şeyleri erteliyorum
5. eğer bir arkadaş edindiysem ve o kişi sonradan çok cıvık davranırsa ertesi gün iletişimi kesiyorum
6. her gece yatmadan hayatımda ki başarısızlıklarımı düşünüp içim dışıma çıkana kadar ağlıyorum
(aslında çok var da uzatmak istemedim)
devam ediyim bence
7. çabuk bağlanıyorum
8. çok kıskanç biriyim sevdiğim birini başkasıyla asla paylaşmam
9. çok takıntılıyım
10. ota b0ka kızarıyorum mesela sinirlenince bile yüzüm kızarır
11. çok hassas bir yapım var mesela biri beni eleştirirken hakkımda kötü bir şey söylerse çok üzülürüm gözlerim dolar falan
son olarak (sevdiğim insanlara bazen eşyaymış gibi muamele ediyorum)
Bir başkasına verdiğim değeri kendime vermiyorum. Ve eskisine oranla daha aciz ve güçsüz hissediyorum kendimi. Sanki tek kurtuluş yolu bir ân önce ahirete göçmekmiş gibi geliyor.
Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyorum.. İnsanları kırmamak için çabalıyorum ama her zaman ki gibi kırılan ben oluyorum.. Oyüzden bu huyumu hiç sevmiyorum..
Görsel bana çok uyuyor.
Çok takan, çok düşünen, sıkıntılı bir tip oluyorum ara ara. İnsanlar bana yabancı, yabancı eylemler.
Çok fazla ilgi göstermeye başlayınca karşımdakinin bi yerleri kalkıyor.. buna çalışamıyorum bi tek
Agresif ve asabi bir insanım
sildigimde geri donusum olmuyo arkadas dost akraba herkes icin gecerli
Çekindiğim şeyi yapmaktan vazgeçiyorum. Bu sosyalleşmemi engelliyor bazen.
Ve aleyküm selam
Üşengeç oluşu₥
Çok mükemmeliyetçiyim, kendimde de başkalarında da.
Yine herkesi kendin sanmak 🙄 ve mükemmelliyetçilik..
Çapkınim bu yüzden bir çok yere gidiyorum bir kaç sefer eşleri tarafından basıldık. Ve sevgilimin prezervatif kullanmasından nefret ediyorum bir gün hastalık kapmaktan korkuyorum ama kendime engel olamıyorum
Senin birlikte olduğun erkekler acemi galiba adamın evinde yaparsanız tabiki basılırsiniz gidin bir tenhaya, avm otoparkına rahatça yapın hiç yer yoksa girin bir mağazaya giyinme kabininde sessizce halledin işinizi en fazla görevliler basar o da eşlerin başkasından iyidir
Birini kırmamak uğruna kırılmaktan paramparça olmak... Evet beni tarif eden şey bu galiba
Bazen aşırı inatçı olabiliyorum, işin kötüsü bunu bile bile elimde olmadan yapıyorum 😄
P yukardaki söz beni anlatmıs daha anlatmama gerek yok sanırım
Ben sakince konuşmama rağmen karşımdaki kişi sesini yukselttimi dayanamiyorum
Karadenizli oluşumu haykırırcasına bir inadım tutuyor arada. O kadar olmasa daha iyi.
Nasılda çabuk güveniyorum insanlara nefret ediyorum bu özelliğimden
Titizimdir herşeyi organize planlarim bazen hızlı hareket etmemi engellior bu.
Çabuk kırılan bir yapım var.
Bunun değişmesini isterdim ama kalbim fazla ponçik.
Ani tepkiler veriyorum ve bazı konularda kafaya çok
takıyorum
Takıldığım şeyi kendime zarar verene kadar takarım.
Ben mükemmel üstü biriyim. Her şeyimi seviyorum.
Yüce Ben
Sürekli yanlış anlaşılmak
İnsanlara ya fikirlerimi dikte ediyorum ya da karşı tarafın bilgisi ve yaşına bağlı olarak düşüncelerini süzmeden kabul ediyorum. Ortası yok sanırım hgıfkds
Çok çabuk enerjim düşer. Hevesimi bir kere kaybettim mi, bitmiştir. Bu çok kötü bir huy veya özellik.
kesinlikle bir haftalık bi ilişkide bile ileri seviyede takıntılılık ve seneryolar uydurup insanlara bunları anlatıp inandırmaya çalışmam
İnsanlara kızgın kalamıyorum veya tavır koyamıyorum. En ufak hareketlerine...
Laf sokmadan duramıyorum 😅
Yerine ulaşıyomu bari.😄
Değilmiş.😄
Yani insanların işi hallolsun diye çok uğraşırım ama çok basitmiş gibi görülür ve üzülürüm.
Kendimede sevmediğim özelik çok tamiz kalbliyim ve her kesi kendim gibi bilemme
Herkesi dinlemek! Zamanla seni arkadaş , dost olarak görmüyorlar , aglama duvarı sanıyorlar..
Sabredip sabredip bi parlıyorum parlarken kör ediciyim
Bencil umursamaz duygusuz olmam
İnsanlara gereksiz değer vermek
Duygusallığım keşke olmasa keskeee
Alınganlık ve hassaslık
Sinirliyken a diyeni bile siliyorum 🤦🏻♀️
Ağır duygusalım hep bana zarar
Aceleci olmam.
saf kalpli olmam
Çok çabuk sinirlenir çok çabuk insan silerim.
Sevdiğim pek bir özelliğim yok
Hayatın gerçeklerinden korkuyorum
Sabırsız aceleci olmam
Kolay alışamam, kolay vazgeçemem..
Çabuk sinirleniyorum ve kıskançlığımı sevmiyorum
Çok ısrarcı olmam
Sevmediğim bir şey yok bjiuhg
Fevri olabiliyorum bazen onu pek sevmiyorum
Ön yargılı davranıyorum bazen 😔
ön yargı iyi bir şeydir. üstüne düşünülmesi gereken bir konu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?