Kendinizin dostu musunuz, düşmanı mı olarak da anlaşılabilir gibi biraz ama siz ana soruya odaklanın. ☺️


Bazen yorarım, bazen "biraz dinlen, çok yoruldun" der ruhuna hitap ettiğimim. Değişir cevabı₥
Eic 🍁🍃
Cevap
10Cevap
Ben kendime iyi geliyorum her zaman zaten bana başka iyi gelen de yok maalesef.
Kendimle epey uğraşırım. Bakma, hep iyiliğim için 😎
kendime iyi geliyorum ve kendimi de yoruyorum
hep kendimle:)
Önceden kendi omuzlarıma ağırlık koyan ve bunun farkında olmayan birisiydim. Şimdilerde artık daha çok kendimi kendi limanımda dinlendiriyorum :)
Yorduğum zamanlar da oluyor ama kendime iyi gelmeyi daha cok tercih ediyorum artık
Kendime her şeyim iyi de gelirim kötü de dostta olurum düşmanda ama asla kendimden vazgeçmem
Mum dibine ışık vermiyor be 🫠
Başkalarına iyi gelmeyi tercih ederim sanırım
Kendime iyi geliyorum, çevremdekilerle muhattap oldukça yoruluyorum
Başkalarına iyi gelmek bana iyi geliyor yani hem iyi geliyorum hem yoruyorum.
Yoran. Zaten en büyük kötülüğü insan kendi kendine verirmiş.
Yoran kısımdayım ben.
Hem yoran hem seven. Karışık işler
Kendimi yorup bana iyi gelmeyenlere iyi gelirim.
zaman zaman ikisi de oluyorum
İkiside oluyorum zaman zaman..
Her iki konuda da çok iyiyim diyebiliriz :D
Çoğunlukla yoran sanki.
Yorarım genelde kendimi
Yorgunum Cook
Iyi gelen
kendimi genelde yorarım
Bu aralar yoruyorum
Genelde yorann
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar