Dinlenmek için iki günlüğüne izin aldım ama şimdiden yoruldum. Sabah sabah birisi arabamı alıp gitmiş kaldım yayan. Çocuklardan birini kreşe götür, eksiklerini tamamla geri götür… Küçüğe kahvaltı için eve geri dön, kahvaltı hazırla derken daha yeni oturdum. İşin şakası Allah yokluklarını göstermesin bu yorgunluklar geçer. Ama tabi arada biraz dinlensek güzel olabilirdi. Günaydın bu arada 🌺
Maalesef ev işleri halletmem gereken evrak işleri hastane işleri koordinasyon işleri işleri işleri işleri Vesaire Vesaire izin günümde de Peşimi bırakmayan diğer detaylar
Temizliği düşünmek istemiyorum 😂 o densize yıkmayı düşünüyorum temizliği hafta sonu. Yat canım boş ver keşke bende yatabilsem ama şimdi küçüğü uyutacağım o zaman kendini durdurup iş yapmazsam yatacağım inşallah 🤣