İzinliyken sizde daha çok yorulanlardan mısınız?

Dinlenmek için iki günlüğüne izin aldım ama şimdiden yoruldum. Sabah sabah birisi arabamı alıp gitmiş kaldım yayan. Çocuklardan birini kreşe götür, eksiklerini tamamla geri götür… Küçüğe kahvaltı için eve geri dön, kahvaltı hazırla derken daha yeni oturdum. İşin şakası Allah yokluklarını göstermesin bu yorgunluklar geçer. Ama tabi arada biraz dinlensek güzel olabilirdi. Günaydın bu arada 🌺
İzinliyken sizde daha çok yorulanlardan mısınız?
İzinliyken sizde daha çok yorulanlardan mısınız?
Cevapla