Benim 4/10 olsun :D Çok fazla kararsızlık yaşayan biri değilim.

Benim 4/10 olsun :D Çok fazla kararsızlık yaşayan biri değilim.

Ben dengesizlik seviyeme puan vermezdim çünkü o kadar dengesizim bazen de çok dengeliyim aslında bu içinde bulunduğum duruma ve karşımda ki kişiye göre de değişiyor diyebilirim yani şey gibi düşünün nasıl insan her gün aynı yemeği yediği zaman sıkılıyor bende genel olarak her zaman aynı olmuyorum yani bazen mesela modum çok iyi olduğu zaman bazen de kötü olabiliyor. yani değişik olabiliyorum ama genel olarak asla bozmadığım çizgilerim tabi ki de var bunlardan birisi öz güven ve dürüstlük yani her zaman her konuda dürüsttümdür ikincisi ise iki yüzlü olmam yani bir gün bir şey diyorsam 1 yıl sonra da o dediğimin arkasında olurdum. ama dediğim gibi bazen de sinirden çok fevri davrandığım zamanlarda olmuyor değil.
“7”verebilirim 10 kere karar değiştirdiğimi bilirim
Bir şeyi düşünmeden karar veriyor
isem aşırı dengesiz bir insanım
ne yaptığım ne yapacağım hiç belli olmaz
Ama öncesinde planlanmış ise
(planlı olmak prensip benim için)
Verdiğim karardan kimse döndüremez.
Cevap
20Cevap
10/8 sağım solum dakikam saniyem belli değil 🙄
Azıcık ufacık tefecik içi dolu turşucuk 😃
1 verebilirim. Çünkü hiç dengesiz bir insan olduğumu düşünmüyorum uykudan uyandığımda bile karşımdakiyle sanki hiç uyumamış gibi muhatap olabilirim.
Çok aşırı dengesiz insanlarla genelde çok problem yaşıyorum.
4 veririm. Çok kararsız biri olmadım, kararlı ve tutarlı olmaya özen gösteriyorum. Kararlı ve saygılı insanları severim. Gri olmamalı bana kalırsa ya siyah ya beyazdır. Olgun yapıda olmalı bir insan rüzgar nereden eserse oraya gitmemeli bir duruşu olmalı ki hayatında da netlik boyutunda bir şeyler olabilsin. 😌
Bazı zamanlarda ben bile kendime ayak uyduramıyorum, öyle anlarda 10/10 ama genel halim 10/4 bence ya da 5 bilemedim, neyse dengesizliğimi puanlarken bile dengesizliğimi bu kadar belli etmemeliydim.🤧
Yeterince ikna edicisin 10/10 anına denk geldi 😂😂
🤫🤫
Sjdjf
10 üzerinden 11 asdjdk
10 üzerinden 4 diyebilirim. Çok kararsız biri değilim.
3/10 biraz zorlasam 5’e de çıkar fazla dengesiz olduğumu düşünmüyorum 😃
10 üzerinden 8 veririm çünkü gün içersinde ruh ve duygu halim sürekli değişkenlik gösterir yengeç burcuyum dengesizlik burcumun özelliği zaten 😂
10 üzerinden 10 puan veririm kendime.
O kadar o kadar 😃
10/7 diyebilirim.. Bu da hızlı duygu geçişlerimden kaynaklı.. Yoksa ne istediğini bilen biriyim 😀
Bazen çok dengesizlik bazen tam ayarında oluyorum :) o istisnalara 10 verebilirim diğer zamanlara da 2-3
Çıkmasın karşıma ya 🤣🤣 benim de eski sevgilim hala arada sırada instadan reel atıyor. Ben buradayım bak mı diyor 😅
Bu konuya bağlı olarak değişiyor valla bazen tam net oluyorum bazen de çok dengesizlik yaşayabiliyorum. Ortası yok bende bunun 😅
yani fikirlerim aniden değişebiliyor dengesizlik baya var bende 10 üzerinden 7 diyebilirim ahhahah
😂 görsel çok dengeliymiş, benim bu dengesizlik puanım her gün hatta her saat değişebilir 😂😂 yani hiç dengesiz sayılmam 😅
Denge konusunda çok başarılı sayılmasamda bi helalinden 5.5 veriyorum kendime 😂
Beni tanıyan biri 10un bile yeterli olmayacağını bilir
İkizler burcu olanlar pump yapın. dengesizim 6/10:)
Üç verirdim Emin olduğum ya da güvendiğim an denge sorunun Yok oluyor benim...
10 üzerinden 15 veririm. Çünkü dengesizlik benden sorulur
Haha foto iyiymiş
Çabuk karar değiştirebiliyorum emin değilsem.
Dengesizlik seviyem.😃
Bu benim…
Ki bu dengesizlik değil kıyamama….
Wpden küstüm diye instadan da küsemem….
5/5 olsun.. Ortada olmak iyidir..
9/10 olurdu net
on üzerinden dokuz vereyim ben caner
Bir ikizler burcu olarak 10 veriyorum ben bile kendime yetişemiyorum bazen
Dengesizlik seviyem görseldeki gibi
Boyleleri çıldırtır 😄😄😄
Insan hiç çekilmez Allah yardım etsin
Valla yalan yok benim ki 8/10
3 veririm
9/10 diyebilirim
Dengesiz deilim aksine istikrarı severim
Bunu benimde yapmisligim var ^^" 5/10
Bi 7-8 var ya inkar edemem
Kararsizligim işin mantığını kuramqdiysam oluşur.
6.5 diyorum bu soruya
3 derim şükür öyle arada derede kalmam
10/9 😂 Çok dengesizimdir.
Bende çok dengesiz biri değilim 5/10 diyelim 😅
Bayrağı elime alır en önde koşarım..
Ben de 4 verirdim.
6 verebilirim
5 :D
5 olurdu
8,5 uygundur
10 ikizlerim ben
7 alırım
10 ...
7/10 olabilirdi 😄
Yüz yavsen
4-5/10
10 üzerinden 10
10/5 diyeyim🙄
2 veririm.
5 olabilir
8😇😇😇😇
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?