Yakın bir zamanda bir görüş paylaşmıştım: "bir insanı 10 dakikada tanıyabiliriz, dışarıdan gözlemleyerek" diye. Bu görüşümde haklı olup olmadığımı öğrenmek için bir fikrim var.
Herkes en sevdiği rengi yazsın. Bende ona göre sizi birbirinizi etiketleyeceğim. -Hesabı gizli olanları takipleştikleriyle etiketleyeceğim. Bu yüzden gizliyse hesabınız bir takipçinizi etiketleyin-

Bir nevi eşleşme oyunu gibi düşünün. Ama mesajla sohbet ya da tanışma olmayacak. Uzaktan anlamaya çalışacaksınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Güzel bir oyun bu tür oyunları seviyorum. ben en sevdiğim renk siyah ve mor ama ben moru seçiyorum etiketleyebilirsiniz. ⚫🟣
@mertcanistanbul
Peki şimdi?
O hesabı 10 dakika boyunca izlemen gerekiyor. Herhangi bir beğeni ya da yorum atmadan. Sadece sorularını, görüşlerini okuyarak bu kişinin hakkında "10 dakikada" fikir edinmeye çalışmak. Oyun bu
benim için kolay. Lakin gerek var mı böyle bir vaziyete bilemiyirum
@istanbul_bey
Kendini seven. İşine geldiği gibi davranan. Brazck şahsi bencil.
Ama cana yakın bulduğuna sarılan. Ailevi değerlerine önem veren. Olgun olmasına rağmen çocuksu şekilde yaşayan. Kadinlar için baya herşeyi yapabilicek şahıs. özgüveni tavan. Braz asabi.
Çok güzel özetlemişsiniz pek tanımasam da kendisini doğru diye düşünüyorum
Bı 3 5 dakika kendisini yorumlarını kontrol ettikten sonra. Bu şekilde ifade ettim anladığım kadarı ile tabiki.
Hayatını bilemem. Benm gördüğüm net olarak bu.
En sevdiğim renk yok ki... 🥺 Benim hep değişiyor sevdiğim renkler. Ama hadi pembe diyeyim şu an. 🌸
Burada mı bilmiyorum ama @morcivcikkkkk diyeyim sitenin civcivini stalkla sendee
Takibe alayım tekrar kendisini stalklayayım 😂
vjhbhvgcv oluur
Ne zaman dönerse o zaman başlar sürem sjdjdh şu an başlatma
Tamam hadi başlatmadıım kız sahi nereden geldi aklına bu nick
Öyle bir esprisi vardı bende, yapayım dedim 😂
iyi yapmışsın hjkbjhb
Biraz stalkladım kendisini ve evet efenim tespitlerimi paylaşıyorum. Öhöm öhöm... Bir kere gerçekten her soruda, her görüşte bir çizgisi olduğunu görüyorum. Seçtiği kelimelerden tut da random kullandığı yere kadar. Bunun dışında içindeki çocuksu yanını elinden geldiği kadarıyla beslemeye çalıştığını ve enerjisini güzel şeyler uğruna harcamaya çalıştığını düşünüyorum. Yorulsa bile bu sevdiği şeyler uğruna olmalı düşüncesi yanii. Kötüyü çağırmak yerine susmak ve köşesine çekilip tefekkür etmek de çoğu zaman yaptığı şeylerden... Allah gönlüne ferahlık versin inşallah. 🌿
Ne güzel tarif etttin civcivii katılıyorum ve etiketliyoruum @morcivcikkkkk bak bu güzel sözler sanaa
@uzaydakitirtil başta etiket bildirimi gelmedi bana ya da gözden kaçtı bilmiyorum çok ani oldu bu görüş. Güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim 💜 Cidden aşırı mutlu oldum.
Allah sizin de gönlünüze ferahlık versin inşAllah 🌸🌱
@morcivcikkkkk amin inşallah, ne demekk 💜✨️
bu maskeli baloda kimi gerçekten tanıdığımızi iddia edebileceğiz ki
10 dakikalık bir gözlemle tanımaya çalışacağız diyelim. Ama kimseyle takipleşmiyorsanız ve hesabınız gizliyse tanımak daha da zorlaşır..
Bu oyun ve test benim gibi insanlarda tutmaz asla. Sevdiğim renk koyu mavi
Kişiliğinizi yansıtmıyorsanız tabii tutmaz
Yansıttığımı düşünüyorum bilakis
o zaman iki tane aynı hesaptan insan -gizli ve takipsiz anlamında- @kaz-ayagi
Gizli ve takipsiz olmak bir tercih.. Hem koalaların insanlarla ne işi olur demi @kaz-ayagi
çıkarlarına hizmet eden insanlarla işleri olur diye düşünüyorum... çıkar bittiğinde koalalar uyanır, sırtlanlik şov gösterir.
@kaz-ayagi acabası hangi çıkar? Duyan da bir şey var sanacak
yorum yap dediler yaptım.. işinize gelmiyorsa görmezden gelme seçeneği mevcut.
@kaz-ayagi üç noktaya tıklıyorum, o seçenek çıkmıyor. Neyse
ben yaptım oldu , deneyin başarırsınız.
@kaz-ayagi zart zurt ediyor kafamın içi.. İyi geceler hanımefendi
sanada
@kaz-ayagi Zeki Mürenin bir fıkrası geldi aklıma fakat ne anlatasım var ne dinleyecek var.
Hahahaha güleyim de boşa gitmesin fıkra ahahha
Bir insanı 10 dakikada tanıdığını sanarsın ancak.
@mutlu06ank deneyelim görelim o halde
Tanıyamadım.
1 dakika geçti daha.
Siyah
@Hadiiyani
oynayalım bakalım
Renk alayım önce
mavi olsun
@Barış_LonelyForever bu hesap
sorularıma hep cevap verdiği için tanıyorum diyebilirim
10 dakikalığına gözlemle barışı görüşlerine, sorularına falan bak sonra da gelip edindiğin izlenimi yaz buraya
yorumları gerçekçi samimi geliyor
Bu kadar mı?
yani bu kadar diyebilirim yorumları benim gibi samimiyetle cevaplamış
Olur
@Sosyetic_SheqiiL olsun. 10 dakika gözlemle ve gözlemini yaz. Önceden tanıyorsun onları da yazabilirsin
Akıllı kadın, sinir ve asabiyet mevcut, laf sokmayı sever yerine göre 😄 Bir laf söyle bin laf işit, problemi olan varsa hiç bulaşmayın bence ahshdjf Aurası da var, mis gibi kadın işte ne diyim başka 😂😂
jbhnjbn nerede görsem aklıma direkt kırmızı geliyor benimde
Yürüyen seksilik ondandır ahshdj
Etiketle bakalim
@Coffein
Öncelikle karakter analizlerinde berbatimdir.
Eğer yanlış bir şey söylersem şimdiden çok özür diliyorum. Bu bacim ilişkilerinde biraz daha rahat ve esnek birisi, enerjik ve kime değer vermesi gerektiğini biliyor. Kararsız biri değil planlarına sadık ve otoriter. Son olarak ta olaylara daha objektif ve gerçekçi bakıyor. Ben bu şekilde tahmin ettim 🙂
@Coffein yanlışsa kusura bakmayın analizlerde cidden berbatimdir 😅
Dogru canım senin burcun su grubundan mi 😅
@Coffein hava
Kovasin o zaman sen, bak bunu sende tahmin edemezdim
@Coffein ikizlerim
😅😅✌️🩷
En sevdiğim renk mavi 💙 Hadi bakalım :)
sana da @TokEvinAçKedisi_ ni etiketledim sende onu tanı 10 dakikada
Kendi hâlinde, yaşadığı sıkıntıları, acıları gülümsemesinin ve şakalarının arkasına saklayan birisi. Dili acı konuşsa da kalbi tam bir ponçik 😌🤗🦋
Bir de sevdikleri söz konusu olduğunda gözü hiçbir şey görmüyor 😌
Bi de en sevdiğim renk kırmızı 😃😃😃❤️❤️❤️
Pekala hadi bakalım 😃
@sadesevenbirii olsun madem
Çok aklı başında yorumlar yapan, kin tutmayan saf kalpli, insanlara karşı mesafesini koruyan, herkesle muhattap olamayn her alanda sade seven biri 💁🏻♀️
@TokEvinAçKedisi_ Yaaaa Allah razı olsun 🥲 İnşallah gerçekten öyleyimdir 🙈
Tanıyabilirim zannımca
@morcivertgozlukiz 10 dakikan var tanımaya çalış sende ve gözlemlediğin kadarıyla da yaz buraya olur mu?
Deneyelim bakalım
@korkmazCHT
Erkekleri fazla tanımam 🙄
Kadınlar konusunda uzmanım demek mi bu? Zaten amaç buydu, tanımak..
Uzmanlık alanım kadınlar değil erkeklerle sohbetim fazla yok
Belki narkos deseydin ne bilim tiryakin diyeydin tanırdım
Etiketliyeydin o halde derdik neyse
Beni kimse tanımaz 😇
Siyah fovorim en sevdiğim renk..
Sana tırtılı etiketlerdim ama zaten ciğerini biliyorsun bmvnb bu yüzden sevdiğim bir diğer üye @cyclamenn'i etiketlediim
Hım 10 dakikam var dimi 😻
Dur baştan yapalım çünkü bir tık baıtrdıım 🤭 @elfida277 olsun çok kaliteli bir diğer üye
Ahaha 😂 hepside bana uyar Elfida da siyahı seviyor dur biraz düşüneyim sorularını görüşlerini göz önünde bulundurarak 😻
Olur ama düşünmekten ziyade biraz stalklaman lazıım tabi beğeni atmadan ya da yorum yapmadan. 10 dakikalık bir izleme seansı diyelim bhbjvhj
@elfida277 ah Elfida ah 😀 Elfida ne istediğini bilen oldukça güçlü karakterli bir kadın, dişil enerjisi oldukça yüksek. Bir kadın olmama rağmen ben bile anlıyorum 🤭 hayatta bazı zorluklar yaşamasına rağmen bunların üstesinden bileğinin hakkıyla gelmiş. Bazen sorular sorup, sorularına cevap arasada aslında sorduğu soruların cevaplarını gayet iyi biliyor ve farkında 🤗 o çok güzel ve özel bir kadın bence ailesi ve arkadaşları için yapamayacağı şey yoktur. Ayrıca gülüşü de çok güzeldir bunu söylememe gerek bile yoktur gülmesi yeter 😀ve siyahı sevmesinin nedeni ise asil bir ruha sahip olduğu içindir çünkü siyahın onda nasıl durduğunun oda farkında.✌🏻
Umarım başarılı olmuşumdur.🤭
Onu stklamama gerek yok ki😜
Bence mükemmel bir yorum 👌 Çok güzel anlattın ve hepsine katılıyorum
Aaaa harikasın bu kadar iyi anlatılabilirdi.. çok teşekkür ederim 🤗
@Elfida277 seni tanıya bildiysem ne mutlu bana 🥰🌷 ben teşekkür ederim..🧿
Hemde ne tanımak belki kocam bile senin kadar taniyamiyor desem yeri 😀😘😍
@Elfida277 hey Allah'ım yaa 😃
😀🙈
Yeşil @çirkinkalplinsan
Bir takipçinizi etiketleseniz?
Yok ki 😀
Orada iki takipçi gördüm sanki?
Çıkmadı onlar tanımıyorum neyse önemi yok
O zaman @initio olsun
Ben genelde mavi rengi seviyorum
Siyah
@bananeha anlat bakalım
Deli dolu , eğlenceyi seven , delikanlı bı yoldaşımız
Bu kadar mı? Tüü insan koca bir paragraf yazar ayıp
Üşeniyorum napim 🥺👉👈
3 yılı bir cümleye sığdırmış aslanım beee😀 canın sağ olsun safoş
Eyvallah kral beni anlayacağını biliyordum adamsın 😌
Sen de sen de
Hadi bakalım. :)
@vakt-imerhun olsun
En sevdiklerimdendir o.. ❤️
Teşekkür ederim, benimde ♥️♥️
Olur
Rengi söylemeyi unuttum pardon, mor
@lokiningecesi olsun
Etiketi kapatmış ndjxhxhd
E şimdi nolacak
Siyah
@JuliaMichaelson
Hmm oldukça genç bir arkadaşımız, hello Kittyler derken biraz çocuk ruhlu biraz asi olduğunu dusunuorum ailesiyle zaman zaman problemler yaşayan ozgurlugune laf istemeyen biri Julia. Sitede barışa da çok yakistirdjm bak 🤣
Doğru bu arada ama hesabınız gizli ve ben sizin cevaplarınızı bakamıyorum sjsjaj
ama ilk izlenim değiil 10 dakika boyunca gözlemle öyle cevapla ve çok şükür sitedeki tek çöpçatan ben değilmişim kjnbknj 🤭
Tamam ama ne takip isteğimi kabul etti nede hesap gizliliğini kaldırmadı nasil eleştiriyor?
Ama yakışıyorlar 💙🩷
@JuliaMichaelson takipleşseniz iki dakika? @Coffein
✌️✌️
Her sorunun altında cevabını görüyorum ama tanımıyorum
@JuliaMichaelson O halde tezim iptal 10 dakikada birini tanıyamayız
Neden?
@JuliaMichaelson tanımıyorum yazdın ya o yüzden dedim sonradan gördüm gözlemini
Geldim ❤️
Hoşgeldiin takip listenden birini etiketle istersen çünkü hesabın gizlii
Aaaaa aşk olsun istesen gizli olmazdı da neyse
Ama amaa 🥺 hem ben seni tanıyorum kii başkasıyla tanışma oyunu ondan şey ettim
Kafana göre etiketle illa karşılaşmışzdır bebeğim❤️
tabii @mina14 mü minalı bir profil vardı ama tam neydi çıkaramadım nickini
Lacivert
@avigor
Turkuaz 🦚
Kendimi etiketledim sana. Bende seni stalklayacağım
😍
🥰
Kahveli kalp de gitmiş. Haberin var mı nerelerde?
O burada @uzaydakitirtil nickini pek sevmemiş o yüzden değiştirmiş
Ahahah sksjddh evet yav kahveli kahveli bir sürü nick vardı, bu güzel, değişik, bana özgü 😂
Siyah
@ángelsinalasyocéano bu üyeyi etiketledim sevdiğim bir üyedir kendisi
Az önce yazdığımı silebilirsen silsen? Hesabın gizliydi unuttum. @aso6533 olsun sende onu tanımaya çalış olur muu?
Harika bir karakteri anlatım sorun cevap üslubu süper. kendinden emin doğruları ile yol almayı yaşadığı olaylardan ders çıkarmayi ve bunu kendinde o kadar adepte etmiş tatlı bir kız. Çok erken adımlar atmış hayat tecrübesi çok insan dan daha fazla ve olgunca.. çok iyi bir eğitimci çok iyi bir anne ve çok iyi bir dost olacak bir karakterte insan.. hayatımda reelde böyle bir arkadaşa sahip olmak isteyeceğim bir kişilik.. yolu açık musmutlu olsun 😘
Sen de çok güzel anlatmışsın 😍 Kalitesinden ve karakterinden emin olduğum nadir insanlardan
🤗
Gerçekten böyle düşünmeniz çok mutlu etti beni 🥰off çok duygulandım ya😢 gerçekten çok teşekkür ederim 🙏🌺
Hayat koşullar bizi olgunlaştıran etkenler ayy içim bir garip oldu yahu 🥺 sizi seviyorum ve gerçekten reel hayatımda tanımak istediğim 4 kadınsınız🥰
@uzaydakitirtil tam bir çiçek sevgi dolu kalbiyle hayatıma hem neşe hem huzur katan bir yoldaş 🌺
@elfida277 tam bir anne ne istediğini bilen oldukça kararlı, istikrarlı bir anne 👸
@cirkinkalplinsan tam anlamıyla büyümüşte küçülmüş bir kız kardeş 🧚
@cyclamenn tam da ders alınası hayatta rehberlik edebilecek bir öğretmen 🧑🏻🏫🌺🌺🌺
@Aso6533 yaaa sensin çiçekk 💐
@UzaydakiTırtıl hepimiz birer çiçeğiz😃🌺
@Aso6533 teşekkür ederiim bende hepinizi çok seviyorum ve her detayına da katılıyorum özellikle @cyclamenn her görüşünde yeni bir şey katıyor bana elfida, tırtıl ve sende öyle görüşlerinizle çiçek bahçesine çeviriyorsunuz siteyi 🌸🥰
🙏🥰
@Aso6533 ahhh ne güzel bunları duymak bilmukabele çiçekler 😍😘🤗
Mavi
@_emerald_
Senin gibi bir diğer güzel yüreklim 😊🌹Hayatı seviyor, üzücü durumlara maruz kalsa bile bunu belli etmiyor. Bazen mental açıdan kafa dinlemek için uzaklaşan, herkese güvenmeyip sevdiklerini en güzel noktada taşıyan, bazen aile içi sorunları olsa bile sükutuyle bunu aşan kaliteli biri 😊
Harikasın ya oyunu hemen kavradın. Teşekkür ettiim 🥰 pek konuşma fırsatım olmadı benimde ama acısını içinde yaşayan ve kişiliğinden ödün vermeyen bir üye. Katılıyorum sana
Rica ederim 😊🌹🌹🌹
Mor...
Bir takipçini etiketler misin? Hesabın gizli
Dur açayım sen seç 😃
seçtiim @tintantini olsun
beyaz :)
Hesabınız gizli bir takipçinizi etiketler misiniz?
Bana uyar
Takip listenden birini etiketlesen? Hesabın gizli çünkü
@bilgeliksevgisi
onun hakkında 10 dakikalık bir gözlem yap madem onları yaz olur mu?
Ha ben mi yazayım bu benim kankam zaten chhcch
Soruyu yanlış anlamışım ben bcchhg
O zaman başkasıyla eşledim @cassieee yi gözlemle 10 dakika ve tanımaya çalış