Hadi bir oyun oynayalım, 10 dakikada etiketlediğim kişiyi tanıyabilecek misin?

Yakın bir zamanda bir görüş paylaşmıştım: "bir insanı 10 dakikada tanıyabiliriz, dışarıdan gözlemleyerek" diye. Bu görüşümde haklı olup olmadığımı öğrenmek için bir fikrim var.

Herkes en sevdiği rengi yazsın. Bende ona göre sizi birbirinizi etiketleyeceğim. -Hesabı gizli olanları takipleştikleriyle etiketleyeceğim. Bu yüzden gizliyse hesabınız bir takipçinizi etiketleyin-

Tanıyabilir misin?
Tanıyabilir misin?

Bir nevi eşleşme oyunu gibi düşünün. Ama mesajla sohbet ya da tanışma olmayacak. Uzaktan anlamaya çalışacaksınız

#çirkinlikoyunu

Hadi bir oyun oynayalım, 10 dakikada etiketlediğim kişiyi tanıyabilecek misin?
Cevapla