Günaydın tüm yeryüzü varlıklarına. Ne kadar güzel bir gün yağmurlu enerji full 😃


Ben yağmuru görmek isterdim yağmur daha güzel benim için. güneş de güzel ama güneş olunca herkes dışarı çıkıyor. biraz kasvet olsun istiyorum ben her zaman. kapalı havalar benim modumu çok daha fazla yükseltiyor
evde olacaksam o gün yağmur görmek isterim çok büyük hayalimdir ormanın içinde müstakil bir evde şarıl şarıl yağan o yağmur sesinin verdiği huzurla uyumak tabi bunun yerine her gece açıyorum telefondan dinleyerek uyumakla yetiniyorum şu anlık 😄😄 tavsiye ederim ama huzur veriyor bu kadarı bile
Cevap
16Cevap
Bu öndeki bebeleri görmek istemem tabii 😂 yağmurlu buralar da, geriyor beni 😏
Güneş görmek isterim. Güneşli hava huzur veriyor bana...
Yağmur görmek isterim, daha çok uyutuyor, daha huzurlu hissettiriyor.🫠
Mas mavi bir gökyüzü :) enerjimi tazeler ve müzikle başlar :D reis zlo sevmiyi yağmurlu havaları :D
Uyanana kadar yağmur daha sonra güneş ki doğdu güneşim olsun 🤭
O nasıl bir şey 😂
Pek yaz insanı değilim. Yağmuru daha çok seviyorumm.
Aynen ben de çok seviyorum enerjime enerji katıyor 😃
Olmadı şimdi yağmur demek enerji demek benim için 😃
Her sabah yağmur yağsın yine sıkılmam.. Fotoğraf, Scania'dan mı çekildi?
Yess
Güneşi yağmurlu havalar beni basıyor gergin üzgün sıkıntılı bir ruh haline bürünüyorum
İngiltere veya İskoçya’ya yağmur çok yakışıyor🥹
Türkiye’de hep güneş görmek istiyorum.
Her ne kadar yağmurlu hava istesemde mantığım duygularıma üstün basıyor ve güneşli diyorum çünkü yağmurlu havada uyanmakta zorlanırım güneşliyse daha kolay olur.
Güneşli günde yağmur yağarken bir gökkuşağı görmek istiyorum..
Güneş görmek isterim. O havada yürüyüş yapıp birde spora gitmek çok güzel olurdu.
Güneş görmek isterim. Kasvetli havayla uyanınca günüm kötü geçecek gibi hissediyorum.
Güneş göreyim yağmur yağcaksada gece yağsın 😀
Eğer yataktan çıkmama şansım varsa yağmur görmek isterim
Mecbur çıkacaksam güneş
Güneş enerjisiyle çalışıyorum ben. Güneş yoksa hiç uyanmasamda olurmuş diyorum 😬
Yağmur yağsın. Her Allah'ın günü yağmur yağsa da her taraf temizlense keşke
Kesinlikle yağmur. Hiç yaz insanı değilim, sıcak sevmem. Yağmur daha huzurlu hissettiriyor hem
Güneş görmek istiyorum.. Yağmurlu havalarda modum düşüyor..
Güneş. Kaç gündür hava soğuk kapalı giymek zorunda kalıyorum😢
Güneş tabiki. Enerjim yüksek oluyor
Hava nasıl olursa olsun herzaman güneşimi görüyorum 😃
Yağmurdan kurtulan güneşi görmek, kokusuda görüntüsüde bir ömre bedel….
Uyandığımı görmek isterim belli olmaz belkide uykuda ölürüm
Yağmurlu havayı daha bir çok seviyorum
Bizim enerjimiz burdan geliyor komsi 😂
Güneş enerjisiyle çalışmayan bir insan düşün..🦾😄
Düşünüyorum o halde varım 😂
Düşünmek iyidir komsim
youtube.com/shorts/aTXOd84u5vo?feature=share
10 dakika önce izledim bu videoyu instada komsim
İyi denk geldi he
Güneş ☀️ görmek isterim
Aga biz erkekler efsaneyiz lan 😂😂
Tercihim yağmurdan yana olurdu.
Güneşi görmek isterim şahsen.
İkisini de severim fakat güneşi seciyorum
Güneş
Güneşi görmek istiyorum
Yağmurlu hava favorim
Yağmurlu havaları daha çok seviyorum
Kar görsek 🙄
Yağmur ve kapkara bir bulut
Yağmurlu havaları çok seviyorum ❤️🌧️
bugün bizim buralar yaz gibi çiçek çiçek
Yağmur görmek isterimm. 🤧
İkisinin de tadı başka behhh
Güneş doğsun istiyorum da hava kapalı.
Yağmur görmek isterim 🙂
Yağmuru görmeyi isterim
Güneşli günler
Yağmur..
Yağmur
Güneş görmek isterim
Güneş olsun.
Güneşi
Yağmur.
Gunes😊
Güneş..
Güneeşşşşşş...
Güneş ☀️☀️
Güneş
Yagmur
yağmur
Hava kapalıydı
yağmur candır
Güneş galiba
Güneş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?