"Şundanım olsa her şey çok farklı olabilirdi" dediğiniz, içten içe dilediğiniz ne var?

Son zamanlarda bir bebişim olsa her şey ne kadar farklı olurdu diye düşünüyorum. Yumuş yumuş eller, meraklı meraklı bakan gözler, misler gibi bir koku... Daha ne olsun...🥲💜

Ya ponçik misin nesin sennn? 😻🌸
Ya ponçik misin nesin sennn? 😻🌸
"Şundanım olsa her şey çok farklı olabilirdi" dediğiniz, içten içe dilediğiniz ne var?
Cevapla