Son zamanlarda bir bebişim olsa her şey ne kadar farklı olurdu diye düşünüyorum. Yumuş yumuş eller, meraklı meraklı bakan gözler, misler gibi bir koku... Daha ne olsun...🥲💜

Son zamanlarda bir bebişim olsa her şey ne kadar farklı olurdu diye düşünüyorum. Yumuş yumuş eller, meraklı meraklı bakan gözler, misler gibi bir koku... Daha ne olsun...🥲💜

şu an için dileğim kalmadı maalesef. yani aşk olsaydı diyorum ama tek başına aşk da bir işe yaramaz ki önce para olması lazım bu yüzden de çok param olmalı ki hayatım değişsin. bu da çabalamadan olmaz aslında dilek olarak bakabilseydik hayata maalesef param olsaydı zaten yurt dışında yaşardım kesinlikle herkesten uzak tamamen yenilenmiş bir hayat yaşamak isterdim ben bunu yaparken da tabi ki de kendimi geliştirmeyi unutmazdım ne olursa olsun kendimi geliştirmeye deva ederdim iş öğrenirdim okula giderdim gibi gibi...
Bazen benimde canım çekiyor. Evlatlık bir bebek alsam, kendi kendime baksam diye ama her bebeğin bir aileye ihtiyacı var. Bu yüzden bu yüke alamam omuzlarıma.
Benim ihtiyacım olan minik, yavru bir köpek. Gerçi köpek sevdam biraz sarsıldı. Ya da yavru bir tilki alıp besleyip büyütmek.. Bir canlının fiziksel, ruhsal gelişimini takip etmek ve onunla ilgilenmek bana terapi gibi geliyor. Sanki farklı yüreklere dokunmak beni iyileştiriyor...
Evet ya minik bir hayvanımız bile yok...🥲
Yakın bir zamanda olur belki en dadlusundan hem de
İnşallah 🥺
Teşekkür ettiiim 🍃
Rica ederimm🦋
Valla minik bir evim bir de sevimli bir köpüşüm olsa hiç fena olmazdı 😀
Ayrıca ilk defa mı hesap açtın yoksa seni tanıyor muyum?(Hesabını silip giden bir üye vardı da o musun diye merak ettim 🤭)
Ahahaha namı diğer kahvelikalp efenim, tırtıl olarak karşınızda 😂
Yaaa tahmin etmiştim djfjfjf hoş geldiniz efenimm valla sevindim gelmenize öyle habersiz çekip gitmeyin ya olmuyor bakın 😂
😂😂😂 çekip gitmedim ki zaten yav geldim hemen geri. Sıkılmıştım biraz o isimden, bu güzel 😂 hoş buldummm
Olsun fark ettik yokluğunu 😂
Teşekkürler eig için 🌸
Ya benim iki tane bunlardanım var zaten köpeğim ve kedim de var çok şükür evimde var şu an hayelini kurdugum tek şey aşık olabileceğim ve güvenebilcegim bir erkek olurdu sanırım
Yaaa ne güzel. O da nasip olur inşallah ✨️
Amin gülüm insallah 🙏 senin de her şey gönlünce olsun inşallah 🌹🌹
Cevap
3Cevap
Dolarım olsa böyle mi olurdu🙄
Aklıma Pembe geldi sjsjdhd spaliler olsa böyle mi olurdu 😂
Accuk pembelik varsa demek 😅
Görselde ki benim olsun. Evi , arabayı ve ömrümden 10 yıl vermeye hazırım
Ne dileğim ne de beklentim var..
Aaa...
İphone ockskcjdj
Bir kez olsun hayalini kurmadım 😂
Kamerası için son 1 yıldır kurmaya başladım kcksjcjx
Kendime yeni kamera alırım daha iyi 😂
Onu da alcam inş zamanla clsmxmxm
Had inşallah 😂
Bende istiyorum…😍🤲🏻🥹🙏
İnşallah nasip olsun...🌸
Sağol🙏 sana da🌷😇
Kırmızı Impala
bi rus manitim olsa tamam bu iş
Kedim olsa.. ❤️
Ah ya, bir kedyim bile yok...🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?