Güncellemeler
+1 yıl
Emirhan Çankır

Güzel olurdu ama çok bir değişiklik olmazdı
Olurdu
Sadece eğitim açısından olurdu
Her açıdan
Her şeye sıfırdan başlamak istemezdim
Neden
Rica ederim
Cevap
7Cevap
Olurdu
Evet
Şöyle düşün ya sonradan açtığımız hesap daha kötü olsaydı.
Yenisini acardik. d
Sıfırdan çar kasmaya uğraşamam 😃
Hmm. d
Ben yan hesaplar açardım ve yan hesaplarıma ayak işi falan yaptırırdım :D
Ahahaha. d
Evet çok güzel olurdu ama maalesef yok
Evet
Olabilirdi ama inkansiz
Evet
keşke
Heya
Olabilirdi ama hayal
Ne yazikki
Format şart. d
Kesinlikle. d
çok iyi olurdu be
Değil mi ya
saçma
Tmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar