Saat 6 ya geliyor moderatörlerin uyuduğu ama kimsede soru hakkı kalmayan o saatler. evet ilk ve tek nasılsınız soruma hoş geldiniz?

soru hakkınız var mı? yoruldunuz mu? kaç kişi kaldık keşke aktif kullanıcı sayısı canlı olarak gözükse.
Saat 6 ya geliyor moderatörlerin uyuduğu ama kimsede soru hakkı kalmayan o saatler. evet ilk ve tek nasılsınız soruma hoş geldiniz?
Cevapla