Ben 13tüm geç mi sizce saf masum çocukluk geçirdim ya sjsjsjsj
Aslında olması gereken bu bence 6 yaşından bilmemize ne gerek varki
Ben 13tüm geç mi sizce saf masum çocukluk geçirdim ya sjsjsjsj
Aslında olması gereken bu bence 6 yaşından bilmemize ne gerek varki
Aynen geç şimdi çocuklar doğduğunda ilk bunun dersini alıyor knk sizin anne babanız sizin yaşınızda bir erkekle veya kızla utanmaktan biriyle konuşamazken siz 13 yaşınızda geç mi diyorsunuz ben 18 yaşımda öğrendim anladım herşeyi ve bundan da bir sorun görmüyorum
18 de baya geç kanka😅 bedenini nasıl tanımamışsın o zamana kadar regl oluyosun, neden oluyosun, neden cinsel organların yapısı böyle falan ya da biyoloji dersi falan hiç mi almadın garip
Ya kanka tamam kızma yani başına bişeyler gelmişse okey Allah yardımcın olsun ne dedimki
Önemli değil
Cevap
8Cevap
Bende herhalde o yaşlarda öğrendim. Birde zenci kadınların göğüslerinden kakaolu süt akıyor sanıyordum.
Ya nasıl bir fantezi 😂😂 süpermiş
5. Sınıfta öğrenmiştim ecem diye bi kız vardı bana aşık, arka sıramda oturuyordu. O anlatmıştı bi keresinde
Ben liseye gidene kadar öpüşünce çocuk yapılıyor zannediyordum
12 falandı ergenliğe yeni giriyordum.
Evet o yaşlarda olur genellikle
7 yaşındakiler biliyo artık :) çok takılma:)
6 yaşındaki çocuk bi zahmet bilmesin
O civarda ogrendim ben de
15 gibi
12 de öğrendim feci sekilde
Ya nasıldı merak ettim
Burdan yazarsam kaldiriliyor
Nasıl yapiliyomus:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?