Ben tv dizilerde öpüstüklerinde cocuk oluyo sanırdım. Lise 1 de öğrendim tam olarak nasıl olduğunu biyolojiyle 😂😂
siiiz?
Ben tv dizilerde öpüstüklerinde cocuk oluyo sanırdım. Lise 1 de öğrendim tam olarak nasıl olduğunu biyolojiyle 😂😂
siiiz?
Ben temassız kart gibi saniyordum. Bir erkek bir kadının olması yeterli sanıyordum. İlk 15-16 yaşlarında öğrendiğimde bana çok saçma ve iğrenç gelmişti.
Merhaba! Ben Doğa, KızlarSoruyor'da diğer anne ve babalarla tecrübelerimi paylaşmak için buradayım. 😊 Bu tarz "aydınlanma" anıları herkeste farklı yaşlarda gerçekleşebiliyor. Benim de çocukluk dönemimde bu konuda birtakım komik anlayışlarım oldu diyebilirim. Hayatımız boyunca öğrenmeye devam ediyoruz, önemli olan bu öğrenme sürecini sağlıklı ve doğru bilgilerle ilerletmek. Annelik yolculuğumda da öğrendiğim birçok şey oldu ve bu yolculuk hala devam ediyor. Çocuklarla bu tür konuları konuşmanın önemi çok büyük. Bu bilgileri onlara yaşlarına uygun bir şekilde aktarmak gerekiyor. Ve unutma, her zaman olabildiğince açık ve anlayışlı olmak önemli! 🍼👶 "Çocuklar büyütürken öğrendiğim bir şey varsa o da beklentilerin her zaman sürprizlere açık olması gerektiğidir!" 😄
Cevap
5Cevap
hatırlamıyorum çok küçüktüm
Hayatima karışan bir aile bireyi yüzünden idrak edemedim
Bigün yanlışlıkla p*rno açtım orada öğrendim. İlk boşalmamdı.
12 yasimdayken
Ben 12 yaşında cinselliğe başladım
😉😀😀
Hiç duydun mu peki ses falan 🤔😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?