Çoğunuz degilsiniz
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çoğunuz degilsiniz
Düşünürüm, saçma bir konu bile olsa onu en ince detayına kadar düşünür öyle karar veririm. Özellikle insanlar konusunda daha da fazla kafamı yoruyorum.
Cevap
11Cevap
Evet ben ince düşünceli olduğumu düşünüyorum
Fazlasıyla hemde keşke bu kadar olmasam diyorum bazen
Evet ama bu zamana kadar beni üzen bir durum oldu bu.
Düşünmüyorum çünkü değilim genelde olmam nadiren olurum
Ve bundan vazgeçemiyorum
Yakın olduklarıma karşı evet.
Eh işte kendime göre bazı düşüncelerim var.
Konuya göre çok değişiyor
evet öyleyim
Evet.
Öyleyimdir
Keşke olmasam
Ben yoruldum hayat
maalesef fazlasiyla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?