Bir iki insanın yanlışını gördüğünde, diğer insanları da aynı genelleme içine dahil eden insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç mi hiç anlam veremediğim bir konu. Siz de fark ettiniz mi hiç?

Kız veya erkek fark etmeksizin, bu tip insanlar çevresindeki birinden bir yanlış görüyor ve birdenbire "kimseye güvenilmez, kimse sevgimi hak etmiyor, herkes menfaatçi, doğru insan diye bir şey yok, düzgün arkadaş yok, kimseyi istemiyorum, canım kendim..." vs vs triplerine giriyorlar.

Bana bu durum aşırı saçma ve anlamsız geliyor. Sepette bir iki elma çürük çıktı diye bütün sepete küsmek ve diğer sağlam elmaları da atmak gibi bir şey gözümde.

Siz ne düşünüyorsunuz? 🌿

Bir tripler, bir genellemeler... Aşırı baydınız.🤧
Bir tripler, bir genellemeler... Aşırı baydınız.🤧
Bir iki insanın yanlışını gördüğünde, diğer insanları da aynı genelleme içine dahil eden insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla