Değişime kapalı, yanlışını eleştirdiğinizde tepki gösteren insanlar hakkında neler düşünüyorsunuz?

Bir kız arkadaşım var, çok seviyorum lakin değişime tamamen kapalı , kendini geliştirmiyor, hayata bakışı yok, hayata duruşu felsefesi yok, öyle yaşamak için yaşıyor, çok seviyorum lakin böyle biriyle benim tam tersim bir insanla ömür geçer mi bilmiyorum, aileler de öğrendi, o kadar kişi biliyor, ayrılmak da istemiyorum, daha doğrusu kaba tabirle yemiyor ayrılmak, ama daralıyorum, bunalıyorum bazen.
Değişime kapalı, yanlışını eleştirdiğinizde tepki gösteren insanlar hakkında neler düşünüyorsunuz?
Cevapla