Her insana vakit ayırılmaz elbet ama bazı insanlara vakit bile yaratılır. 🌸
Bu konudaki size özgü kriterler nelerdir? 🐞

Her insana vakit ayırılmaz elbet ama bazı insanlara vakit bile yaratılır. 🌸
Bu konudaki size özgü kriterler nelerdir? 🐞

Samimiyet sevgidir. yani bir insanı seviyorsam sadece zaman ayırırım arkadaşımsa sevgilimse değer verdiğim biri ise zaman ayırıyorum bunların dışında zaman ayırmıyorum zaten arkadaş olmadığım biri ile özel bir durum olmadıkça konuşmayı tercih etmiyorum.
Canımcım bu gün daha iyimisin peki?😍
Ve gelelim görüşe 😇 sevdiklerimize zaman ayırmak için bir kiritere İhtiyaç duylamsı gerektiğini düşünmüyorum. Insan sevince, değer verince bunu plansız, kıritersiz içinden gelerek yapmalı. Sevmek, insanı hayatta tutan, yaşama bağlılığını artıran en temel duygu. Bu sevgi; bir insanı sevmek, doğayı, hayvanları, yaptığı işi sevmek, karşı cinsi aşkla sevmek, vatanı sevmek, bir eşyayı bir hobiyi bir nesneyi sevmek de olabilir. Sevdiğimiz şeylerin sonsuz olacağına, hep varolacağına inanarak, bazen de farkında olmadan yeterli zamanı göstermez, hakkettiği değeri yansıtmaz ve hatta çoğu zaman farkında olmadan yıpratıyor olabiliriz. Sevdiklerimize; davranışlarımızda ne kadar özenliyiz? Sevgimizi göstermekte ne kadar cömert davranıyoruz? Sevgimizi daha çok söylüyor mu yoksa daha çok belli mi ediyoruz? Yoksa ikisi de mi değil?
Şimdi, en değer verdiğimiz ama sevgimizi yeterince ifade edemediğimiz ya da yeterli oranda zaman ayırmadığımız değerlerimiz ne veya neler ise, onları düşünelim😊Bu bir kişi ise onu arayın ve onu ne kadar sevdiğinizi söyleyin. Evcil hayvanınız ya da bahçenizdeki çiçekler olabilir. Bir hobiniz ya da canlı olmayan herhangi bir şey ise de daha fazla zaman ve özen gösterme konusunda yeni bir planlama yapın. En sevdiğiniz ve yeterli değeri göstermediğinize inandığınız tüm sevdiklerinizi ve değerlerinizi hage take yaparak görüşlerere yazalım öyle değil mi? Çiçeğim; Sevdiğine zaman ayırmak verdiğin en güzel değerdir.
Daha iyiyim çiçeğim, ne güzel açıklamışsın. 💐
Yardıma ihtiyacı varsa vakit ayırabilirim. Aksi takdirde vaktimi harcayamam kimseye. İyi değilse, konuşmaya ihtiyacı varsa vs olabilir. Ki bu da ruh halime ve gözümü tutup tutmamasına bağlı. Bazıları bilerek yardım çığlığı atıyor çünkü
Samimiyeti , sohbeti , düşünce yapısı , konuşması. Ya da yanında mutlu hissedersin. Seni anladığını hissedersin falan. Öyle insanlara can fedaaa jddjd
Teşekkürler 🌸
Cevap
11Cevap
Sadece sevdiklerime vakit yaratmaya çalışıyorum
Sevdiğim ve değer verdiğim biri olmalı...
Değerliyse vakit ayırmam yaratırım
Bunun için bir sürü bir sürü kritere ihtiyacım yok aslında sadece aramızda bir yaşamışlık ve samimiyet olması yeterli benim için
Sen terazi burcusun galiba
Ben bi insana ekstra zaman ayırıyosam benim ruhuma iyi gelmiştir
Hayır terazi değilim.
Oluşturulur kelimesi daha uygun olur.
Yoktan yaratma kudreti sadece Allaha mahsustur. Ufak şeyler gibi görünebilir ama önemli lütfen dikkat edin.
İrademizle tercih ettiğimiz eylemler de Allah'ın yaratması ile oluşan durumlardır. O açıdan düşünmedim bu hususta ama takılan olduysa bu şekilde daha dikkatli olurum. Teşekkürler.
Tabiki gönlünüzden geçeni biliyordur mutlaka niyetinizi o niyetle söylemediginizde açık yinede bunlar ufak şirktir durduk yere günah pointlerinizi artırmayın diye söyledim sadece 🤷♂️
Teşekkürler.
Değer verdiğim sevdiğim bir insana vakit ayırmayı geç vakit yaratırım.. Bir şeylerden feragat edip o zamanı onun için harcarım..
Onu seviyor olmam yeterli ve hiçe sayılan bir sevgi sonuç..
Seviyorsam benim için değerlidir.. zaman ayırmak bir yana Dursun Zaman yaratıyorum sevdiğim için
O kişiyle kendini değerli hissedip yanlızlık hesinin kaybolması olabilir
Samimiyetine inanmam ve kafalarımızın uyuşması 🍀
Samimiyetie inanmam yetiyor
Sevdiğim biri olması kafi😌
Sevdiğim kız olması 😀
Değer verip sevmem yeterli oluyor
Seviyorsam kalbimde yer etmisse
Değer verip sevmem.
Hak edip etmemesi ✨
Sevdiğim insanlara tüm vaktimi veriirm 🥰🤗
Ya sevgilim olacak ya da sevdiğim bir arkadaşım.
Düzgün vr saygili olmasi
Birlikteyken iyi hissettmek ve güven.
Seviyor olmam
Kafa dengi olması
Samimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?