Yapmadım bi sorun mu var kelimesi çok mu ağır size göre?

Arkadaşlar olay şu ben arkadaşıma çok sinirli gibi davrandım dargın gibi Yapmadım bi sorun mu var? Kelimesi çok mu ağır size göre
Yapmadım bi sorun mu var kelimesi çok mu ağır size göre?
Cevapla