İnsanın kaderinin kendi elinde olduğunu mu düşünüyorsunuz?

Yoksa dış faktörlere bağlı olduğuna mı inanıyorsunuz?
İnsanın kaderinin kendi elinde olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Cevapla