Bu aralar iç huzurunu 10 üzerinden puanlasan kaç puan verirdin?
tugcealp_evrendemutluluk

0-3
3-6
6-10
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bu aralar hiç huzurum yok maalesef. hatta yıllardır 0 veriyorum huzursuzluktan. ya da mutsuzluktan
Cevap
35Cevap
0-3 tür
anlamladıramadığım derece de keyifsizim bir şey tat vermiyor odaklanma sorunum da var
birkaç günlüğüne tatile çıksam iyi olacak
Yoruldum. İnsanların bende dahil birini dinlerken sıra bana ne zaman gelir diye beklemesinden, aslında sorunları konuşmamız gerekirken bir holigan gibi olağan en yüksek fanatiklik düzeyinde aidiyet duyduğumuz camiaları - parti, stk, müzik türü, futbol takımi vb... - savunmamızdan, sürekli abuklayışımızdan, hala bir sosyal varlık statüsü kazanamayışımızdan, bilenlerin cahillerle münakaşaetmeye gücü kalmadığı için susmak zorunda olşundan hepsinden yoruldum.
Yasamayi seviyorum ailemi seviyorum, saglik konusunda iyilesme surecindeyim haliyle bu da keyiflerimi kaciriyor
Herkeste bir aşk acısı var , bende bu olmadığı için huzurluyum ya. Allah olmayanlara da versin:))

Dünya için kaygı hırs ve uzun emel yapmadığım için olabilir 😀😂
Çok değişken bazen çok iyiyim, bazen çok kötü. şu an 6/10 diyelim
Yani herkesin değişkendir 3den düşük varsa Allah yardımcınız olsun
Hiç iyi değilim kendimi çok kötü hissediyorum o yüzden 1 falan
Halime şükür bişeyimix yok ama çözemediğim bi sıkıntı var iyi değilim
O 3 sebebini bildiğim deli gibi bir özlem çekiyorum...
9 verirdim. 1 puanı bazen gereksiz insanlara maruz kaldığım için
İç huzurum benden bağımsız bir yerde takılıyor bu aralar galiba hayırsız uğramadı bir türlü bana uğrasa tutup bırakmıcam da işte bekliyorum gelmesini
-10 Herzaman ben bu dünyaya çile çekemeye gelmişim.
5-6 arasında gidip gelmeli bir puan verirdim
Bişeylerin yolunda gitmesini beklerken bi bakıyorum ki yol yok
Doğru zannederek yaklaştığım ama beni yanlışa götüren insanlar yordu beni
0. Cok sebebi var. Ayni zamanda hiç bir sebebi yok.
mevsim dönüşlerinde, nisan-mayıs iç huzurum zayıflıyor
10 üzerinden 6 veriyorum
3-6 arasıdır
0-3 yine de çok şükür
5 diyebilirim genel olarak
6-10
İç huzurum gayet yerinde çok şükür
Moralim sıfır sıfır sıfır
Huzur maddiyatla eş değer hale geldi?
Ne sen sor ne ben soylimm
çok basit tam terapi alıyorum evcil hayvanlarımdan
Huzursuz
6 veriyorum
Nefretim 10 uzerinden 20
Eksi koymamışsın 😒
0-3 arası
1...
Şükürler olsun
Ne huzur mu , o da ne?
0-3 bayagidir böyle
10 numara kafam
6-10
Huzur kalmadı çünkü
1 veririm
0-3...
0 puan.
3-6 gayet ideal
2 falan, yok gibi.
10 üzerinden 1
0-3 diyorum
%0 maalesef
Süper
Resim olmamış
2 olarak
5
Öyle işte
Sana 15 puan prenses
00000000
0 verdim gitti
11 kanka
Çok mutsuzum
Eski 99
-10 olsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?