Davranışlarımla kırıldığımı belli etmek istiyorum, nasıl belli ederim?

Nişanlıma bi konuda kırıldım. Ben sürekli her kırıldığımı sözel ifade edip trip atmayan biriyim. hatta fazla uzun uzun kendimi anlatıyorum. Bu da beni artık çok yordu. son zamanlarda ben kırılınca söylediğim için sanki konuya ne kadar önem verdiğimi anlamıyor

konuyu boşverin. Çok kırıldım. Bu sefer sadece şu konuda çok kırıldım böyle davranmanı beklerdim vs çok diyorum. Neye kırıldığımı biliyor bunun dışında davranışsal açıdan nasıl belli etmeliyim?

Davranışlarımla kırıldığımı belli etmek istiyorum, nasıl belli ederim?
Cevapla