Ders çalışmak istiyorum ama erteliyorum ne yapacağım?
Çok öfkeliyim kendime
Çok öfkeliyim kendime
Bir dönem bende de vardı bu erteleme huyu Ben de senin gibi kendime kızıyordum neden her işini son dakikaya bırakıyorsun veya erteliyorsun kızım falan diyordum ama sonra düşündüm Aslında ben o yapacağım şeyleri gerçekten yapmak istemediğim için erteliyormuşum çünkü şöyle bir dönüp bakınca Aslında yapmak istediğim şeyleri hemen dakikasında yapıyorum mutlu mutlu severek gülerek ertelediğim şeyleri ise gerçekten yapmak istemediğim için erteliyormuşum o yüzden sana tavsiyem eğer tabii ki bir zorunluluğun yoksa yapmak istediğin şeyleri yapmaya çalış
Ben de aynı şekildeyim ama ders çalışmam gerekiyor istiyorum da ama bir türlü otuup çalışmıyorum
Merhaba, bence ders çalışmayı bölmeniz lazım yani gerekirse küçük küçük molalar oluşturabileceğiniz şekilde düzenleyebilirsiniz bir de gerçekten hedefiniz sizi tatmin etmeli ve gerçekçi bir hedef oluşturmalısınız kendinize kısa, orta ve uzun vadede. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Şöyle yap. De ki sadece 1 dakika çalışacağım, ya da 1 sayfa bakacağım ya da 3 soru veya 1 soru çözeceğim. Bu şekilde basla ve 1 yaptın mi bırak ve kendini ödüllendir. Sonra ikinci gün 2 yap baktın sıkıldın mı tekrar 1 e al.
Mantıklı gibiii😊🙂
Cevap
3Cevap
Bence ertelmeyin kendinize zorunluluk olarak görün
Sadece ders ise konu muhtemelen okulu ve dersleri sevmediğinden dolayıdır diyorum eğer genel bir durumsa üşengeçliktir
Kendimden biliyorum :D
Ama ders çalışmak istiyorum
Kafan doludur, zihninde başka şeyler düşünüyorsundur belki de bunlardandır eğer sadece düz bir şekilde istemiyorsan muhtemelen üşengeçliktir
Konfor alanımdan çıkmak istemiyorum
Bende de var nxjnj bunu farkedebilmiş olmanda güzel erteleyeceğin şey minikte olsa anında yap bu şekilde atlatabilirsin belki
Kızçem bende de aynı sorun var ya. Sürekli zengin olmak için çalışmam gerektiğini düşünüp kendimi motive ediyorum. yok mu senin de bir hayalin?
sonra pişman olursun bak (geleceğini düşün ve başar
Amaaan sonra çalışırsın.
Bi program olustur kendşne
Gün icerisinde daha aktiv olmaya calis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?