Hayatınızda olmaması gereken bir şey olduğun da bunu kabullenmekte zorlanır mısınız?

Hayatınızda olmaması gereken bir şey olduğun da bunu kabullenmekte zorlanır mısınız?

olmaması gerekiyordu belki.. ama oldu işte.. yaşandı ve devam etti hayat dünya durmadı güneş doğmayı bırakmadı gece olmaktan vazgeçmedi.. çocuklar doğdu ölmesi gerekenler öldü mutlu olanlar daha mutlu oldu mutsuz olanlar daha mutsuz oldu..

Bende bununla yaşamak zorunda kaldım.. kabullenmesem de yaşadım gördüm şimdi artık anlamsız bir noktada iken bu neden oldu neden böyle oldu diye sorgulamak saçma geliyor.

olmasını istemesen de olan şeyleri kabullenmekte zorlanır mısın?

#DengesizBirAdam

Hayatınızda olmaması gereken bir şey olduğun da bunu kabullenmekte zorlanır mısınız?
Cevapla