
Kalbimde, hala umursadığını biliyordum. Ama kimse kesin olarak bilmiyor. Gerçeklik genellikle hayal kırıklığı yaratır.

Kalbimde, hala umursadığını biliyordum. Ama kimse kesin olarak bilmiyor. Gerçeklik genellikle hayal kırıklığı yaratır.
Hayatta neyin önemli olduğuna karar vermek, kişisel değerler ve hedefler ile ilişkilidir. Benim durumumda, insanlara yardımcı olmak, doğruyu söylemek ve dürüst olmak önemlidir. Ayrıca kendimi geliştirmek, yeni şeyler öğrenmek ve hayatımı anlamlı kılmak da önceliklerim arasındadır. Bunun yanı sıra aileme ve sevdiklerime zaman ayırmak, onlarla bağlantı kurmak ve anılar biriktirmek de benim için önemlidir. Ancak bu sadece benim önceliklerim, herkesin kendine özgü bir öncelikleri olabilir.
Bir şey kalıcı mı yoksa değil mi ona bakarım. Bir amaca bağlanmayan Ruh yolunu kaybeder öyle bir amaca bağlanmalıyız ki o bizi ayakta tutmalı başımıza ne gelirse gelsin o amaç için ayakta kalmalıyız. Bu yüzden hayatta bir inanca sahip olan insanların daha güçlü olduklarına inanıyorum, çünkü umutları var bu dünyada yaşayamasalar bile bir gün istediklerine kavuşacaklar buna inanıyorlar, ve bu onları ayakta tutuyor. Ben hayatımda en çok inancıma önem veriyorum çünkü beni ayakta tutacak şey'in bu olduğunu biliyorum. Bir gün ailemi kaybedebilirim, işimi, arkadaşlarımı.. bu dünya benden her şeyi alabilir yanlızca inancım bana ait ve ben onu bırakmadıkça o beni bırakmaz. Onun dışında kitap okumak insanları analiz etmek benim için önemli her insanın içerisine farklı bir dünya bakış açısı var bunları keşfetmeyi seviyorum. Keşke psikolok olsaydım öğretmeyi her ne kadar sevsemde yanlış yerdeyim bence:)
Teşekkür ederim mükemmel bir yorum:)
Rica ederim☘
🌹🌹
Karar veriyorum düşünüyorum yazıyorum çiziyorum okuyorum sonra karar veremiyorum aslında yani düşünemiyorum yazamıyorum çizemiyorum okuyamıyorum mesela bir kul uçarken bir anda neden yere çakılır bunu anlayamıyorum kuş intiharmı etmiş oluyor hayvanlarda ölmek istiyormu mesela bilemiyorum neyse karar almak çok zor almamakta çok zor hepsi çok zor neyse kafam karıştı of ben sana katılıyorum sen doğru karar verirsin ya da veremezsin sen de insansın hata yapabilirsin mesela bir soru sorsan sorun hatalımı anlayabilirsin ya da anlayamazsın soru doğru olursa hatalı olduğunu anlayamazsın.
Çok güzel bir yorum katılıyorum.
Katılırsın tabii fkfkg
Uzun vadeli ve kısa vadeli olarak değişir ki bu ve istediğimiz yani bizim için önemli olan şeyin ne kadar önemli olduğuna göre de değişir. Başsız tavukları bir kenara bırakalim..
Bir bireyin hedefleri idealleri ve amaçları varsa aldığı kararlar attığı adımlar bu yönde değişir ve gelişir
Cevap
20Cevap
Hayat yaşata yaşata kendimden başka hiç bir şeyin önemli olmadığını öğretti. Kısaca tecrübeler diyelim.
Hayat kısa kardeşim. Üzülmek ile vaktimi boşa harcayacak kadar akılsız değilim
Anında karar veriyorum
Karar veremiyorum.. Ailemi ve Kedimi en önemlilerin başına koydum, gerisi doğaçlama.. O an ne hissediyorsam, ya da o an ne düşünüyorsam..
Beni gerçekten mutlu eden şeylerin benim için önemli olduğunu biliyorum ve değer veriyorum. Aynı şekilde insanlar da, beni gerçekten sevdiğini ve değer verdiğini, benim için en ufak bişey bile olsa yapabilen insanlara değer veriyorum. Bana kendimi huzurlu hissettiren aktivitelere de önem veririm, ilerde beni mutlu edeceğine inandığım şeylere önem veririm. Ama herşeyden önce en büyük önemi insan kesinine vermeli, sonra da ailesine.
Hayatta gerçekten neyin önemli olduğuna, bir faydası olup olmamasına ve beni mutlu edip etmemesine göre karar veriyorum.
albert einstein sözlerini çok seviyorum teşekkürler :)
Rica ederim ben de seviyorum 😊
Üstüne yoğun bir şekilde düşünmem gerekir. Önceliklerime, duruma, zamanıma ve benim sonuma bağlı olarak. Bu basit bir konu olmuyor genelde, bu yüzden oluşabilecek tüm sonları düşünüp; hangisine katlanabileceğimi veya katlanamayacağım bir son varsa bunun üzerinde kafa yormam gerek.
Bunu için edinilen tecrübeler yeterli oluyor aslında. Belli bir yaştan sonra insan neyin doğru, neyin yanlış olduğunu anlayabiliyor.
Bana ve sevdiğim insanlara getirisine göre karar veriyorum. Örneğin futbol maçı izlemeyi sevsemde kimseye bir faydası yok. Ama mesela araştırma yapmak veya spor yapmak gibi işler hertürlü faydalı olduğu için o konuları önemserim.
Olmadığında mutsuz oluyorsam o benim için önemlidir bu bazen bir insan bazen bir eşya olur. En son kahve makinem bozulduğu için üzülüp yerine daha iyisini alıp diğerini çöpe attım.
Akıl, örneğin 20 yaşıma kadar agnostik-ateistim şimdi müslümanım bu benim için önemli. Tanrı o gün karşıma bir video çıkardı ve bir şeylerin fitilini ateşledi benim icin xd
Dönem dönem önemlilikler değise bilir herseyden önce sağlikla gelen tüm güzellikler deyim
Hayatımdaki önem sıralamasıni iyi yaptıktan sonra karar vermek de kolaylaşıyor
Gerçekten önemli olan şeyi bazen hâlâ anlayamamaktayım.
Bana zarar vermeyip zarar görmeyecek sem o benim için hayırlıdır ama aksineyse uzak
Yaşadıklarımın ve karşılaştıklarımın analizini yaparak👍
Bana veya çevreme sağlayacağı avantajlara göre genelde
öncelik sağlık sağlık olmayınca hiç bir şeyin önemi kalmıyor Paşam
Önceliklerini bağlı kişinin. Kimi kariyer kimi aile vb şeyler.
kişilerin hayatında önem sırası vardır bu bazen mutlulukta bazen de mutsuzlukta belirir yani yaşamın akışına göre bu sıralama da değişir
Veremiyorum çoğu zaman. Gelişine yaşıyorum artık
Tek gerçeğim oğlum. Onu çok seviyorum
Beni mutlu edecekse önemlidir
Tecrübelerim ve hislerim bana yol gösteriyor.
Yaşanmışlıklara bakarak
beni neyin mutlu ettiği önemli
Kariyer önemli
Benim icim ihtiyaç mi lüks mu ona bakarım
Kalbim acıyor ise önemlidir
Etik degerlerime ve gelecekten beklentilerime göre
Kendimden başkası önemli değil 😄
Kariyer önemli.. aklin yolu bir
Bana kattığı faydaya göre
Önceliğine bana çevreme olan etkisine.
Yaşadığım şeylere göre
Saksıyı çalıştırarak
Kendimin
Neyi istiyorsam o önemli.
anlık hareketler diyelim
İçgüdüsel.
hissetiklerimle
vermiyorum gelişine yaşıyorum
Tecrübe ederek
Sağlık
Çıkarıma göre
İçgüdülerimle hareket ediyorum.
Veremiyoruz
Vermiyoruz
Bilmem sen sor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?