Hepimizin diğer insanlara aykırı veya ters gelen bir kaç özelliği vardır mutlaka. Sizce sizin ki hangisi?


Şey var, filmlerde asla iyileri sevemiyorum ben
Senin normal olmadığını düşünmeye başladım 😃
Shshshsh cooook var hangisini sayayım
Tanitmadın kendini
Yuğuur velkam gülüm ♥️
benim herşeyim aykırı gibi hissediyorum
Cevap
5Cevap
Evet düşünüyorum bazen
Evet. Mesela biri emir verdiğinde inadına tam aksini yapıyorum ya da herkesin aynı şeyleri yaptığını görürsem tam tersini yapabiliyorum ‽
Vallahi abi öyle bir yanım yok gibi. Ama bazen fazla detaycı olabiliyorum ya da denileni ters anlıyorum.
Memleket üstü açık tımarhane.. Ne bekliyorsun ki? 😅
Siyasi görüşlerim ters geliyor çoğu kişiye.
Hayır öyle bir tarafım olduğunu düşünmüyorum.
Normal yanım yok.
Düşünüyorum
Cazgirim vallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar